تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرف هزینه 40میلیون ریالی جهت تعمیر مدرسه روستای فراش در هرسین

ساعت: 09:47 منتشر شده در مورخ: 1396/03/07 شناسه خبر: 1114814

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین گفت: در راستای انجام مأموریت های محرومیت زدایی بسیج سازندگی 40میلیون ریال جهت تعمیر مدرسه روستای فراش هزینه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هوشیار ویسعلی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین در گفتگو با دیوانگاه اظهار داشت: به همت بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرملنشاه و در راستای اجرای مأموریت های محرومیت  زدایی از مناطق روستایی اقدامات شایسته ای انجام گرفته است که از آنجمله می توان به تعمیرات مساجد و مدارس روستایی اشاره کرد که در گذر زمان مورد بی مهری قرار گرفته اند.

وی افزود: بسیج سازندگی با پیگیریهای مجدانه و در راستا و شناسایی نمونه هایی از این قبیل محرومیت ها نسبت به انجام این تعمیرات اقدام نموده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: مدرسه روستای فراش نمونه ای از این اقدامات است که در مورخه 95/3/4بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین به صرف بودجه 40میلیون ریالی نسبت به تعمیرات آن اقدام کرده است.

ویسعلی در ادامه اظهار داشت: در نظر داریم در آینده ای نزدیک و به حول و قوه الهی نمونه هایی از تعمیرات مساجد را در روستاهای بخش مرکزی و بیستون انجام دهیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرف هزینه 40میلیون ریالی جهت تعمیر مدرسه روستای فراش در هرسین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..