تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین سبک ملی پوشان فوتبال ایران در اتریش

به گزارش ایرنا، دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز (یکشنبه) برگزار شد که بازیکنان به ریکاوری و تمرین سبک زیر نظر کادر فنی پرداختند.
پس از مدت زیادی که بازیکنان در رقابت های باشگاهی به میدان رفتند، اکنون برای دیدار حساس مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 آماده می شوند.
قرار است ملی پوشان ایران، امشب نیز یک جلسه تمرین دیگر را که به مباحث تاکتیکی مربوط می شود، برگزار کنند.
تیم ملی فوتبال ایران، چهاردهم خردادماه در دیداری تدارکاتی که در اتریش برگزار می شود به مصاف تیم ملی مونته نگرو خواهد رفت.
شاگردان «کارلوس کی روش» روز 22 خردادماه در ورزشگاه آزادی میزبان ازبکستان هستند و در صورت کسب پیروزی به جام جهانی 2018 روسیه راه می یابند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین سبک ملی پوشان فوتبال ایران در اتریش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..