تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق اموال داخل خودرو در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بابل در حین اجرای ماموریت و گشت زنی در حوزه استحفاظی، فردی را در حین سرقت اموال داخل خودرو از يك خودروی پارک شده در یکی از خیابان های این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابل افزود: متهم تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفت و تاکنون به 6 فقره سرقت اموال داخل خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ جعفری گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائیدر بازرسي از منزل این متهم اموالی از قبيل دو عدد ويلچر، موتورهای كولرگازی، دوربين فيلمبرداری، تجیهزات رایانه ای، دو عدد كپسول هوا، يك عدد رادياتور و سه عدد باطری خودرو كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسی يك نفر مالخر نيز شناسايی و دستگير شد، افزود: طرح های مبارزه با سرقت در سطح شهرستان با جديت ادامه خواهد داشت و شهروندان با جدی گرفتن هشدارهای پليس در رابطه با پيشگيری از انواع سرقت، می‌توانند پليس را در مبارزهباسرقت ياری كنند.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق اموال داخل خودرو در بابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..