تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند فریم از تمرین امروز تیم ملی در اتریش

چند فریم از تمرین امروز تیم ملی در اتریش

ورزش > فوتبال ملی - دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز در حالی برگزار شد که بازیکنان به ریکاوری زیر نظر کادر فنی پرداختند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در روز سوم حضور ملی پوشان در اتریش، تیم ملی ایران اولین جلسه تمرین صبح خود را با حضور کارلوس کی روش و کادر فنی برگزار کرد که این تمرین به ریکاوری بازیکنان اختصاص داشت.
گفتنی است، پس از مدت طولانی که بازیکنان مشارکت و تلاشهای مهمی در باشگاههای خود و تیم ملی داشتند، اکنون قبل از مسابقه های مونته نگرو (دوستانه) و ازبکستان (انتخابی جام جهانی) ، بازیکنان تلاش می کنند تا به بهترین شرایط ممکن آمادگی فیزیکی برسند.
جلسه تمرین امروز پس از صبحانه انجام گرفت و بعد از آن بازیکنان فرصت استراحت داشتند. عصر امروز نیز تیم ملی با حضور کارلوس کی روش با تمرکز روی تمرین تکنیکی و تاکتیکی تمرینات خود را برگزار می کند.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند فریم از تمرین امروز تیم ملی در اتریش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..