تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوريان: بازى بسيار سختى مقابل العين داريم

منصوريان: بازى بسيار سختى مقابل العين داريمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال العین امارات در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در ابتدا جا دارد فرا رسيدن ماه رمضان را به تمام مسلمانان جهان تبریک بگویم. در مورد ديدار فردا هم بايد بگويم بازی بسیار سخت و محکمی خواهیم داشت و ما تا به اينجا با تلاش 50 درصد راه را رفته ایم  و حالا بايد نيم ديگر راه را در امارات طى كنيم.

سرمربى تيم فوتبال استقلال افزود: همچنين در گذشته و زمانی که سرمربی نفت بودم با تيم العين تقابل داشتم كه در نهايت با يک بازى هماهنگ و خوب موفق شديم برنده بازى باشيم 

وى ادامه داد :همچنين بهتر است داور بازی فردا  دقت و تمرکز بالایی داشته باشد، چرا كه اين موارد در بازی فردا خیلی تاثیرگذار خواهد بود. داوران در این مرحله از رقابت‌ها می‌توانند بسيار اثر گذار باشند و با وجود چنين موضوعى امیدوارم داوران با تمرکز و توجه کافی سوت بزنند.

ادامه دارد/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوريان: بازى بسيار سختى مقابل العين داريم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..