تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان را از رژیم غذایی‌تان حذف کنید

یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان را از رژیم غذایی‌تان حذف کنید

دانشمندان به تازگی دریافتند که مصرف بیش از حد گلوکز سبب جهش و گسترش سلول‌های سرطانی در بدن می‌شود و افراد پس از مدتی مصرف قند به آن معتاد شده و همین مسئله سبب بروز مشکلاتی در آن‌ها می‌شود.

رژیم غذایی سرشار از قند خطر ابتلای افراد به انواع سرطان‌ها را افزایش می‌دهد و محققان دانشگاه دالاس امریکا متوجه شدند که پروتئین‌های حامل گلوکز در برخی از حالات ممکن است سبب بروز بیماری‌هایی در افراد شود.

جونگ وانگ کیم معتقد است که سلول‌های سرطانی از مواد قندی موجود در بدن افراد تغذیه می‌کنند و مصرف بیش از حد قند باعث بروز دیابت می‌شود.

وی ادامه می‌دهد؛ نوع خاصی از سلول‌های سرطانی در سرطان سلول سنگفرشی پوست به منظور تامین انرژی خود بیشتر به قند وابسته هستند و امروزه سازمان‌های بهداشتی در سراسر دنیا به این باور رسیده‌اند که مواد قندی منبع انرژی برای رشد تومورهای سرطانی هستند.

یک مرکز سرطان شناسی در انگلیس دریافته که سلول‌های سرطانی برای رشد خود علاوه بر مواد قندی به اسیدهای چرب و آمینه می‌توانند تکیه کنند.

منبع: DAILY MAIL

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان را از رژیم غذایی‌تان حذف کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..