تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه امید هنرمندان پیشکسوت، مبارک پیشکسوتان

خانه امید هنرمندان پیشکسوت، مبارک پیشکسوتانبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشسکوت؛ صبح امروز سید عباس عظیمی مدیرعامل این موسسه، برای برگزاری جلسه پایانی تصمیم‌گیری درباره خرید ساختمان جدید موسسه، میهمان علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.


طی این جلسه که با حضور  آقای گل محمدی ، خانم ها رودکی و حیدری  مدیران کل مالی، بودجه و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود، با رفع هر گونه  موانع حقوقی و اداری خرید ساختمان  جدید موسسه قطعی و مقرر شد در اولین فرصت ممکن مراحل خرید و نقل و انتقال سند انجام گردد.


بنابراین گزارش کاراندیش مروستی در سخنانی کوتاه اظهار داشت: امیدوارم این ساختمان به عنوان «خانه امید هنرمندان پیشکسوت» مبارک پیشکسوتان عزیز هنر این کشور باشد.


وی افزود: یقین دارم این مکان محلی برای حضور، همدلی و دیدارهای مستمر آنان خواهد شد و با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی، فصلی جدید در باب فعالیت های موسسه هنرمندان پیشکسوت باز خواهد شد.


عظیمی مدیرعامل موسسه نیز ضمن ابراز خوشحالی برای پایان یافتن مشکلات و موانعی که در مسیر خرید ساختمان وجود داشت، از طرف هنرمندان پیشکسوت و اعضای موسسه از همه مقامات، مسئولین و کارشناسان ذیربط  در دولت، سازمان برنامه و بودجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... که از بدو ماجرا تاکنون در تامین بودجه و  مراحل مختلف اداری، مالی و حقوقی نقش مثبتی داشتند  قدردانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه امید هنرمندان پیشکسوت، مبارک پیشکسوتان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..