تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتنت جدید سامسونگ، بند تعاملی در ساعت هوشمند را نشان می‌دهد

پتنت جدیدی که از سامسونگ فاش شده است، استفاده از بند تعاملی را در یک ساعت هوشمند نشان می‌دهد.

سری گیر اس سامسونگ، از ساعت‌های هوشمند موفق به شمار می‌روند. اخیرا پتنت جدیدی از این غول کره‌ای فاش شده است که به استفاده از بند تعاملی در گیر اس ۴ (یا ساعت هوشمند دیگری از این شرکت) اشاره دارد. مسئله‌ی بندهای تعاملی و استفاده‌ی بهینه از بند ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند مدتی است که بر سر زبان‌ها افتاده است؛ اخیرا پتنتی نیز از سوی اپل در این مورد منتشر شد که به استفاده از نمایشگر منعطف و پیوسته در بند ساعت‌های این شرکت اشاره داشت. همان‌طور که در تصویر پتنت سامسونگ مشاهده می‌شود، بندها در حال نمایش آیکون‌ها یا حتی اعلان‌ها هستند. این ویژگی به کاربران این امکان را خواهد داد تا با تنظیم بند، اعلان‌ها و اپ‌های مور نظر خود را اجرا کنند.

پتنت گیر اس ۴

به کمک این بند تعاملی خواندن پیام‌های طولانی روی ساعت ساده‌تر خواهد شد. تصویر دیگر این پتنت به یک دوربین با زوم اپتیکال شبیه است؛ واضح نیست که این قابلیت چطور خواهد بود و صفحه‌نمایش و دوربین چطور ادغام شده‌‌اند. شاید به همین دلیل است که از بند به‌عنوان نمایشگر استفاده شده است.

به نظر می‌رسد نسل بعدی ساعت‌های سامسونگ به دلیل استفاده از بندهای تعاملی فضای بیشتری برای نمایش محتوا در اختیار خواهند داشت. ساعت‌های هوشمند برای کنار زدن گوشی‌ها به میدان نیامده‌اند (شاید در آینده پتانسیل این جایگزینی را پیدا کنند)؛ اما ایده‌ی بند‌‌ تعاملی علاوه بر افزایش فضای نمایشگر ساعت‌، به کاربردی‌تر شدن آن‌ نیز کمک می‌کند.

با ورود شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ و ال‌جی به بخش نمایشگرهای انعطاف‌پذیر، به‌زودی شاهد پوشیدنی‌هایی با چنین صفحه‌نمایش‌هایی خواهیم بود. ساعت نمایش داده‌شده در این پتنت نیز به‌احتمال فراوان به چنین نمایشگر‌هایی نیاز خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این پتنت چه زمانی و روی چه محصولی به کار گرفته خواهد شد؛ اما با توجه معرفی FES Watch U سونی و پتنت‌ جدید اپل، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد این بند‌ها خواهیم بود. بندهای FES Watch U را نمی‌توان بند‌ تعاملی دانست؛ از این جهت در صورت عملیاتی شدن بندهای سامسونگ، این غول کره‌ای نخستین شرکت استفاده‌کننده از چنین بندهایی خواهد بود. هنوز برای بحث در مورد قابلیت‌های چنین بندهایی زود است و باید تا انتشار اطلاعات جدید از آن‌ها صبر کرد.

نظر شما در مورد ساعت‌های هوشمند با بند تعاملی چیست؟ آیا شما در شرایط کنونی این بندها را کاربردی می‌دانید؟  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتنت جدید سامسونگ، بند تعاملی در ساعت هوشمند را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..