تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب ۸ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی برای عضویت در کمیته بررسی تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز ماده 31 لایحه حفاظت از خاک به عنوان کمیسیون فرعی بررسی و با حذف یک قید از آن به تصویب رسید.

وی افزود: در این ماده سازمان صداوسیما مکلف شده تا در زمینه مقابله با آلوگی و تخریب خاک فعالیت‌های رسانه‌ای به صورت رایگان داشته باشد که در کمیسیون قید رایگان از آن حذف و ماده با این اصلاح به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل‌های اول و دوم الحاقی به کنوانسیون‌های ژنو به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گرفت که به دنبال اظهارات وزیر دفاع مبنی بر اینکه ممکن است تغییرات و الحاقاتی به این لایحه داشته باشند، بررسی آن متوقف شد تا نظر نهایی وزارت دفاع ارائه شود.

آزادیخواه در پایان خاطرنشان کرد:‌ علاوه‌بر این در این جلسه 8 نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی برای عضویت در کمیته ویژه بررسی موضوع تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه انتخاب شدند که اسامی این 8 نفر عبارت است از: سالک، پژمانفر، سعیدی، مسعودی، سلحشوری، ابراهیمی، ذوالقدر و شیخ.

انتهای پیام/

http://fna.ir/P5QAD5



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب ۸ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی برای عضویت در کمیته بررسی تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..