تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر رامبد جوان در باره یک نمایش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامبد جوان که به همراه نگار جواهریان پای تماشای نمایش «آسایشگاه» در تماشاخانه پالیز نشست، درباره این نمایش گفت: «محمد زیگساری (کارگردان این تئاتر) یکی از دوستان خوب من است و از اینکه اثری را به روی صحنه برده، برایم لذت بخش است.»

کارگردان برنامه «خندوانه» در ادامه مطرح کرد: «این نمایش پر از لحظات لذت بخش بود و بازیگری‌هایی بسیار خوش آینده بر روی صحنه ظاهر می‌شوند. مخصوصا تماشای نقشی که محسن نوری إیفا کرده بود، برایم هیجان انگیز بود.»

رامبد جوان در پایان گفت: «این نمایش  متنی بسیار قوی دارد و ویدیوهایی که در نمایش استفاده شده بود برایم جالب بود و از دقایقی که در سالن نمایش بودم، لذت بردم.»

در خلاصه‌ این اثر چنین آمده است: «رییس آسایشگاه از معاونش در خصوص بیمار 6457 توضیح می‌خواهد، این در حالی است که این بیمار مرده است و... »

محسن نوری، محمدحسین زیکساری، مهرداد مصطفوی، سروش شاکر، پرهام یدالهی، سمانه اسماعیلی، علی پویا قاسمی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «آسایشگاه» به نویسندگی هارولد پینتر و کارگردانی محمدحسین زیکساری است که در برنامه «خندوانه» با کاراکتر استاد کهنمویی اجرای استند آپ انجام می‌دهد. این نمایش از ششم خرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه رفته است.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر رامبد جوان در باره یک نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..