تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی دفتر کار KMAG، شعبه لیوبلیانا اسلوونی

دفتر کار KMAG واقع در لیوبلیانا، اسلوونی، توسط شرکتی به نام Kragelj طراحی شده و از متراژ ۱۱۰۰ متر مربع برخوردار است.

اطلاعات کلی

شرکت طراح: Kragelj کارفرما: KMAG متراژ: ۱۱۰۰ متر مربع سال: ۲۰۱۵ مکان: لیوبلیانا، اسلوونی

KMAG نام شرکتی است که در زمینه‌ی فروش اتومبیل فعالیت می‌کند. کمپانی مذکور شعباتی در کشورهایی نظیر اسلوونی، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، مونته‌نگرو، آلبانی و ایتالیا دارد. KMAG در سال ۲۰۱۵ بازطراحی شعبه‌ی لیوبلیانا، اسلوونی را به شرکتی به نام Kragelj سپرده است. مساحت این دفترکار ۱۱۰۰ متر مربع است.

در شعبه‌ی لیوبلیانا برای هر دپارتمان، محیط کار مستقلی در نظر گرفته شده بود. همین امر نیز باعث می‌شد که کارمندان به ندرت با همکارانشان در دپارتمان‌های دیگر ملاقات داشته باشند. درواقع تعامل میان کارمندان دپارتمان‌های مختلف بسیار کم بود.

با وجود اینکه کارمندان در یک ساختمان کار می‌کردند، محیط کارشان در طبقات مختلف بود. همین امر باعث شده بود که برای ارتباط با یکدیگر از ایمیل یا پیام‌رسان استفاده کنند. مدیران KMAG برای رفع این مشکل در سال ۲۰۱۵ از شرکت Kragelj درخواست کردند که شعبه‌ی لیوبلیانا را بازطراحی کند؛ زیرا به این نتیجه رسیده بودند که هرچه تعامل در میان کارمندان بیشتر باشد، راندمان کاری و میزان صمیمیت میان آن‌ها افزایش خواهد یافت.

Kragelj تمام بخش‌ها را به یک طبقه آورده است. بخش‌های مرتبط در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از میزهای کوچک‌تری نیز استفاده شده است. این کار باعث شده است تا فضایی برای فعالیت‌های گروهی ایجاد شود و همچنین بخش‌های مانند اتاق ملاقات و اتاق استراحت به مجموعه اضافه شود. در ادامه نگاهی به تصاویر گرفته شده از دفتر کار KMAG خواهیم انداخت.

دفتر کار KMAG




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی دفتر کار KMAG، شعبه لیوبلیانا اسلوونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..