تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابرخودروی بک‌ مونو به نیروی پلیس پیوست

جزیره‌ای در انگلستان، به خاطر حضور موتورسواران پرخطر و مسابقات TT در جهان شناخته می‌شود و حالا با مدل بدون سقف بک‌مونو در نقش پلیس محلی، شهرت بیشتری پیدا کرده است.

جزیره‌ی من (Isle of Man)، در ساحل غربی انگستان و نزدیک ایرلند واقع است. هرچند مالکیت این منطقه به دولت انگلستان و ملکه‌ی بریتانیا تعلق دارد؛ به‌طور خودمختار و با پارلمان محلی اداره می‌شود. از سال ۱۹۰۷، مسابقات موتورسواری سرعت TT در جاده‌های شهری و بین شهری این جزیره انجام می‌شود و باعث شهرت جهانی آن شده است؛ با این اوصاف، مردم جزیره‌ی من علاقه‌ی خاص خود به موتورسیکلت‌های قدرتمند و پرسرعت را حفظ کرده‌اند.

بک مونو پلیس BAC mono

شهرهای متمول جهان، از خودروهای اسپرت مثل لامبورگینی و پورشه در ناوگان پلیس خود استفاده می‌کنند؛ اما حضور یک مدل بدون سقف تک‌نفره در میان خودروهای انتظامی، تا پیش از این بی‌سابقه بوده است. حالا در یک اداره‌ی پلیس محلی در جزیره‌ی من، مسئولین مربوطه اقدام به خرید یک دستگاه بک‌مونو با توانایی‌های فنی مخصوص پیست‌های مسابقه کرده‌اند.

جالب است بدانید که مراحل ساخت و آزمایش خودروی مونو از برند بک (BAC) در همین جزیره انجام شده است و مردم این ناحیه، از سال ۲۰۱۱ با مدل‌های اسپرت این برند آشنا هستند. علاوه بر این، با هماهنگی کامل بین مدیران شرکت بک و مسئولان دولت محلی، فستیوال خودروهای مونو در جزیره‌ی من انجام می‌شود تا محل مناسبی برای تست این خودروها، پیش از خرید نهایی توسط مشتریان باشد. ماه گذشته نیز بخش‌هایی از جاده‌های اصلی جزیره، برای حضور علاقه‌مندان خودروهای بک مونو بسته شد و در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

بک مونو پلیس BAC mono

مدلی که در اختیار نیروهای پلیس جزیره‌ی من قرار گرفته است، از نظر قوای فنی و تجهیزات، تفاوتی با نمونه‌های تجاری استاندارد ندارد. این نسخه از بک مونو با پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتریِ ۳۰۵ اسب بخار ارائه می‌شود که به لطف استفاده‌ از بدنه‌ی فیبر کربن با وزن خالص ۵۸۰ کیلوگرم، در کمتر از ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. نهایت سرعت این خودرو ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت است و عمل شتاب‌گیری تا این سرعت را به خوبی ابرخودروهای چندصد هزار دلاری انجام می‌دهد.

از نظر کارشناسان، خودروی بک مونو بیش از آنکه برای پلیس جزیره‌ی من، کاربردی و راه‌گشا باشد، با صرف هزینه‌ی ۱۳۵ هزار دلاری، اهداف نمایشی و گردشگری را دنبال می‌کند. این خودرو مسلما در روزهای بارانی این ناحیه، بلااستفاده خواهد بود؛ اما در فستیوال‌ها و مسابقات سرعت متعدد جزیره، نقش پرررنگی خواهد داشت.

دانلود با کیفیت 360p   720p   1080p




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابرخودروی بک‌ مونو به نیروی پلیس پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..