تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باد و گردوخاک برای تهران و ۵ استان کشور

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد:‌ طی سه روز آینده غالب نقاط کشور جوی نسبتاً آرام خواهند داشت و آسمان اکثر نقاط کشور صاف و آفتابی خواهد بود.

وی ادامه داد: عبور موج بارش از کشور باعث شده تا امروز برخی نقاط استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی با افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد موقتی مواجه شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از روز دوشنبه شاهد نفوذ جرایانات خنک شمالی خواهیم بود، تصریح کرد: این جریانات خنک شمالی موجب کاهش نسبی دما در استانهای ساحلی خزر خواهد شد و در بخشهایی از آذربایجانها، استانهای ساحلی، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش ابر و بارش پراکنده باران پدید می‌آید.

به گفته وظیفه، بنابر پیش‌بینیها وزش باد شدید و احتمال گردوخاک عصر فردا(دوشنبه) در استانهای تهران، سمنان، البرز، قم، مرکزی و قزوین به‌وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که در اواخر وقت روز دوشنبه و در روز سه‌شنبه نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل با وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش دید همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور افزود:‌ در روز سه‌شنبه تنها در ارتفاعات استانهای خراسان شمالی و رضوی شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وظیفه اظهار کرد: درروز سه‌شنبه باد شدید و گردوخاک در مناطقی از جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

وی همچنین از مواج و وطوفانی بودن خلیج فارس و بخشهایی از دریایی عمان طی سه روز آینده خبرداد و خواستار توجه بیشتر مسافران و مسئولان ذیربط به این موضوع شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسازمان هواشناسی کشور شهرکرد با هفت درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 46 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: ‌دمای هوای تهران نیز در گرمترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسیده که نسبت به روزهای گذشته بی‌تاثیر بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باد و گردوخاک برای تهران و ۵ استان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..