تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این ۱۵ فرآورده غذایی را نخرید

به گزارش افکارنیوز،

سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تولید کنندگان محصولات غذایی فاقد مجوزهای وزارت بهداشت اجازه تولید و عرضه هیچ‌گونه فرآورده‌ای را ندارند، آورده است: شرکت‌ها و محصولات غذایی همبرﮔﺮ با نام تجاری ﺑﺮﮔﺮ، ﭼﺎی با نام تجاری ﻫﯿﺰان، کیک کلوچه زنبیلی کامراه، ﻧﻤﮏ با نام‌های تجاری ﻫﯿﻤﺎﻟﯿﺎ، ﺗﺎﺑﻨﺪه و رﺟﺎل، ﺳﻤﺎق با نام تجاری ﺗﺎرﻻ و ﭘﻨﯿﺮ ﭘﯿﺘﺰا  ﺷﺮﮐﺖ ﻓﺮآورده‌ﻫﺎی ﻟﺒﻨﯽ آﯾﺸﯿﻦ ﮔﺴﺘﺮش دام به‌دلیل جعل پروانه ساخت و مجوزهای مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو غیرمجاز و تقلبی هستند.

همچنین زردﭼﻮﺑﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﺳﺎﮐﺎر ﺻﻨﻌﺖ ﭘﺎﮐﺎن، ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ و ﺷﮑﻼت ﺳﻨﺘﯽ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ ﻣﻬﺮآﯾﯿﻦ با نام تجاری اﻣﯿﺮ جعل، ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺳﻨﺘﯽ ﮐﻤﺎج، آﻟﻮﭼﻪ‌های ﻓﺮآوری‌ﺷﺪه با نام‌های تجاری ﺑﻬﻨﺎزﺗﺮش، میخوش و لواﺷﮏ روﻟﯽ ﺻﻨﺎﯾﻊ اورﻣﺎن با نام تجاری اورﻣﺎن مستندات لازم بهداشتی را جعل کردند.

سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه ﭘﻨﯿﺮ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﻣﯿﺰﺑﺎن و ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮادران ﺣﺴﯿﻨﯿﺎن با نام تجاری ﺷﻬﻨﺎب پس از ارائه مدارک و تأیید مسئولین از لیست محصولات غیرمجاز حذف شدند، آورده است: ﮐﻨﺴﺮو رب ﮔﻮﺟﻪ‌ﻓﺮﻧﮕﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪﺷﺪه ﺑﻪ‌ﺳﻔﺎرش ﺷﺮﮐﺖ ﺟﻬﺎن ﺻﯿﺪ ﺳﭙﺎﻫﺎن ﺑﻬﺎﺷﻨﺎب، ﻣﺤﺎﻓﻆ ﻏﺬا از ﺟﻨﺲ  pvc با نام تجاری اﯾﺮی ــ گلرنگ، فیلتر قابل ﺣﻤﻞ آﻧﺘﯽ‌اﮐﺴﯿﺪان  (اﺳﺘﯿﮏ آﻟﮑﺎﻻﯾﻦ)، ﺟﻮاﻧﻪ ﮔﻨﺪم ــ ﺟﻮاﻧﻪ ﺷﺒﺪر ــ ﺟﻮاﻧﻪ ﻣﺎش  و ﺟﻮاﻧﻪ ﻣﯿﮑﺲ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺸﺖ و ﺻﻨﻌﺖ ﻗﺎرچ ﻣﻬﺮ ﺗﻮﺗﯿﺎ از دیگر محصولاتی هستند که به‌دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی، حق تولید و عرضه محصولات به بازار از آنها سلب شده است.

سازمان غذا و دارو در پایان با اعلام شماره تلفن 66405569 از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات نامبرده شده در سطح عرضه، سازمان غذا و دارو را مطلع کنند تا از طریق معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این ۱۵ فرآورده غذایی را نخرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..