تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دنیای پر خطر به کودکان هدیه ندهید!

دنیای پر خطر به کودکان هدیه ندهید!حجت الاسلام والمسلمین حمید رضا رحمانی روانشناس در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به خطر بازی های کامپیوتری در کودکان اظهار کرد: کودک در سنین قبل از 10 سالگی قدرت تفکر انتزاعی ندارد و هر آنچه را که از دنیای پیرامون خود می بیند واقعی می پندارد و باور می کند.

وی تصریح کرد :بازی های کامپیوتری منجر به خیال پردازی های غیر واقعی در کودکان می شود و او تصور خیالی خود ر ا به واقعیت سوق می دهد.

 این روانشناس با بیان اینکه درگیری و خشونت در بازی های رایانه ای به سرعت به کودک منتقل می شود، تاکید کرد :شخصیت های پرخاشگر بازی های رایانه ای به مرور زمان در کودک تاثیر می گذارد و اگر کنترل نشود،در شخصیت کودک نهادینه می شود. 

 حجت الاسلام والمسلمین رحمانی گفت :بازی های رایانه ای علاوه بر آسیب های مخرب در رفتار کودک و نوجوان ، میزان فعالیت های جسمی وی را هم کاهش می دهد، از این رو انتظار می رود تا والدین زمان بازی کودکان را به شیوه صحیح کنترل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دنیای پر خطر به کودکان هدیه ندهید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..