تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب هایی که مهم‌ترین درس‌های زندگی را می‌آموزند

کد خبر: ۵۲۳۱۵۶

۶۶  بازدید

درس های زیادی هست که می توان از لا به لای قفسه های کتابخانه آموخت و یا از میان صفحات کتاب کوچکی که در کیف تان دارید. در زیر چند نمونه کتاب های آموزنده معرفی شده که پیشنهاد می کنم در خواندن آن ها درنگ نکنید.

وب سایت بدونیم: درس های زیادی هست که می توان از لا به لای قفسه های کتابخانه آموخت و یا از میان صفحات کتاب کوچکی که در کیف تان دارید. در زیر چند نمونه کتاب های آموزنده معرفی شده که پیشنهاد می کنم در خواندن آن ها درنگ نکنید.

حباب شیشه اثر سیلویا پلات

کتاب هایی که مهم ترین درس های زندگی را می آموزند

حباب شیشه یکی از کتاب هایی است که باید در لیست کتابخانه تان داشته باشید. این کتاب نگاهی صادقانه به افسردگی است. اگر تا به حال این شاهکار نیمه شرح حال را نخوانده اید اکنون زمانش رسیده است.
کشتن مرغ مقلد اثر هارپر لی کتاب هایی که مهم ترین درس های زندگی را می آموزند

با خواندن این کتاب مدام از خود می پرسید: اسکات چه خواهد کرد؟ هارپر لی داستان یک وکیل شجاع را از زبان دخترش اسکات بیان می کند که به دفاع از جوانی سیاه پوست متهم به گناهی نکرده برخواسته است. درسی که از این کتاب می گیریم این است که دیگران را درک کنیم و همیشه به پای باورهایمان بایستیم.
من از گردنم بدم میاد اثر نورا افرون کتاب هایی که مهم ترین درس های زندگی را می آموزند

حتما نیاز نیست کتاب های آموزنده غمگین یا دلسردکننده باشند. نورا افرون در این کتاب به طور سرگرم کننده ای توانسته است درس هایی آموزنده از داستان زندگی زنی که رو به سن پیری است بدهد.
پلی به سوی ترابیتیا اثر کاترین پترسون کتاب هایی که مهم ترین درس های زندگی را می آموزند

این کتاب درباره دو دوست، یک دنیای خیالی و یک تراژدی ناگهانی است که به شدت خواننده را جذب خود می کند. شاید جذابیت این کتاب به این دلیل باشد که کاترین پترسون برای نوشتن آن از زندگی خودش الهام گرفته است. پلی به سوی ترابیتیا به ما یاد می دهد برای تک تک روزهای زندگی مان و برای کسانی که دوستشان داریم ارزش قائل شویم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب هایی که مهم‌ترین درس‌های زندگی را می‌آموزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..