تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییتر دونالد ترامپ چک می‌شود

توییتر دونالد ترامپ چک می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس پیام‌های توییتری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، چک خواهد شد. این خبر روز جمعه منتشر شد و دلیل آن جلوگیری از دردسرها و مشکلات سیاسی و قانونی پس از انتشار پست‌های توییتری عنوان شده است.

اعضای این تیم که گروهی متشکل از وکلا هستند، پست‌های توییتری رئیس جمهور آمریکا را قبل از انتشار به دقت بررسی می‎کنند. حتی شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه توییتر بقیه کارکنان کاخ سفید نیز تحت نظر خواهد بود.

پیش از این دونالد ترامپ به خاطر رفتارهای عجیب و غریبش در صفحه توییتر باعث ایجاد مشکلاتی برای کاخ سفید شده بود؛ ازجمله، حملات او به جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی و متهم کردنِ بدون مدرک باراک اوباما به شنود مکالمات در برج ترامپ.

ترامپ علاقه وافر خود به اشتراک پست‌های توییتری را پیش از این در روزهای تبلیغات ریاست جمهوری و پس از ورود به کاخ سفید نشان داده است.

خبر کنترل توییت‌های رئیس جمهور آمریکا در حالی منتشر شده که گفته می‌شود پس از بازگشت ترامپ از اولین سفر خارجی، باید منتظر تغییراتی در کاخ سفید بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ مجددا دو تن از مدیران کمپین‌های تبلیغاتی‌اش را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییتر دونالد ترامپ چک می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..