تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند سریال نفس برای نمایش خانم های بی حجاب +فیلم

ترفند سریال نفس برای نمایش خانوم های بی حجاب +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای بسیاری از بینندگان سریال نفس که در ماه مبارک رمضان پخش می شود، سوال است که چگونه خانم های بی حجاب در پس زمینه این سریال حضور دارند. پیش از این در خبری که 22 اردیبهشت ماه همراه با یک عکس در رسانه‌ها منتشر شده، اعلام شده بود عوامل سریال «نفس» برای ضبط صحنه‌های تروکاژی در خارج از کشور، به ارمنستان سفر کرده‌اند.

طی این سفر، تصاویری با حضور تعدادی از بازیگران ارمنی ساکن در کشور ارمنستان، با قرار گرفتن مقابل پرده ضبط شد تا بعدا از طریق جلوه‌های ویژه در پس زمینه تصاویری که در داخل کشور ضبط شده بودند، قرار بگیرد.

در ویدئوی زیر می توانید ترفند این سریال برای نمایش خانم های بی حجاب به طوری که بیننده احساس کند بازیگران در ایران حضور دارند، مشاهده میکنید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند سریال نفس برای نمایش خانم های بی حجاب +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..