تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح یاسر هاشمی درباره برکناری از ریاست دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد

توضیح یاسر هاشمی درباره برکناری از ریاست دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد

جامعه > آموزش - ایسنا نوشت: یاسر هاشمی رفسنجانی به ارائه توضیحاتی درباره برکناری‌اش از ریاست دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

یاسر هاشمی رفسنجانی با تایید خبر برکناری‌اش از ریاست دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به همه علاقه،‌ انگیزه و وظیفه‌ای که نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی احساس می‌کردم، علاقه‌مند بودم که کارم را در این دانشگاه ادامه دهم چرا که این دانشگاه را میراث آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای مردم می‌دانم.

وی با تأکید بر اینکه تصمیم‌گیری درباره دانشگاه آزاد حق قانونی دکتر ولایتی است، افزود: متأسفانه امکان همکاری برای من فراهم نشده و خوشحال هستم که حداقل در این مورد اقدام قانونی انجام شده است.

یاسر هاشمی در پایان گفت: این موضوع طی پیغامی به اطلاع من رسانده شد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح یاسر هاشمی درباره برکناری از ریاست دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..