تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش معاون قالیباف به استخدام‌های شهرداری و تبدیل وضعیت ۷۰۰۰ نفر: تکذیب می‌کنم

واکنش معاون قالیباف به استخدام‌های شهرداری و تبدیل وضعیت ۷۰۰۰ نفر: تکذیب می‌کنم

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از روابط عمومي شوراي شهر، ناصر امانی در سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورا در پاسخ به تذکرات اعضا پیرامون موضوعاتی نظیر واگذاری شهروند به بانک شهر و استخدام نیروهای جدید گفت: هیچ استخدام جدیدی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تبدیل وضعیت کارمندان بر طبق آزمون برگزار شده سازمان اداری و استخدامی در دستور کار است و نیز تبدیل قرارداد 7 هزار نفر از کارمندان به قرارداد هادیان شهر. با این حال قویا استخدام نیروهای جدید را تکذیب می کنم.

امانی با در تشریح تبدیل وضعیت 7 هزار نفر از کارمندان نیز گفت: برای این امر نیز در بودجه سال جاری پیش بینی های لازم صورت گرفته و این امر مصوبه دارد. بر این اساس کارمندانی که با شرکت‌هایی نظیر مهیمن پوش قرارداد داشته‌اند و زیر مجموعه شهرداری بوده اند قراردادشان به هادیان شهر تبدیل وضعیت شده و ازاین به بعد یک شرکت طرف قرارداد با کارمندان خواهد بود.

امانی همچنین پیرامون استخدام 4200 نفر در مترو نیز گفت: بیش از 2 هزار و اندی از این افراد در قالب شرکت‌هايی که با مترو قرارداد داشته‌اند فعالیت می‌کرده‌اند و شرکت مترو خودش طرف قرارداد این افراد شد.

معاون شهردار همچنین در خصوص واگذاری شهروند به بانک شهر گفت: هنوز در تعیین قیمت واگذاری شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر به توافق نرسیده‌ایم و هر زمان که قیمت نهایی شد هماهنگی‌های لازم با هیات اجرایی صورت خواهد گرفت.

امانی همچنین پیرامون واگذاری پردیس متروی تهران پارس گفت: تهاتر املاک یکی از راه های تامین بودجه غیرنقد است که این امر در بودجه سنواتی شهرداری آمده است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش معاون قالیباف به استخدام‌های شهرداری و تبدیل وضعیت ۷۰۰۰ نفر: تکذیب می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..