تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم بیست و هشتمین بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)

آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم بیست و هشتمین بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهندس مجتبی یزدانی گفت:شهرداری تهران همانند سال های گذشته با استفاده از ظرفیت تمامی بخش ها و در قالب کمیته های مختلف؛فعالیت های اجرایی در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بیست و هشتمین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را از فروردین ماه امسال آغاز کرده است.

یزدانی با بیان این که جلسات مستمری برای برگزاری مراسم بیست و هشتمین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حال انجام است، گفت: با توجه به این که مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، ساعت برگزاری مراسم دو ساعت قبل از افطار در روز 14خرداد آغاز و با اذان مغرب به اتمام می رسد.

وی در ادامه افزود:تدابیر لازم برای اسکان زائران با برپایی چادرهایی با ظرفیت های متعدد و نیز پذیرایی افطار از زائرین محترم دیده شده است.

یزدانی خاطرنشان کرد:از تمامی ظرفیت های حمل و نقل عمومی همانند مترو،تاکسی و اتوبوس برای تسهیل در تردد زائران محترم استفاده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ایجاد بیمارستان صحرائی توسط شرکت شهر سالم گفت:در این مکان پزشکان متخصص به ارائه خدمات درمانی رایگان می پردازند. ضمنا این بیمارستان صحرایی به تجهیزات لازم،آمبولانس و غیره مجهز است.

یزدانی با بیان این که پهنه بندی های لازم در اطراف حرم مطهر امام (ره) صورت گرفته است، گفت: همچنین اقدامات فرهنگی نیز در 3محور فضای عمومی شهر تهران ،حرم امام خمینی (ره)،جماران و شهرری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم بیست و هشتمین بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..