تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی اولیه ال‌جی V30 در تصاویری لو رفته نمایان شد

به دنبال انتشار ال‌جی V10 در سال ۲۰۱۵ و ال‌جی V20 در سال ۲۰۱۶، پیش‌بینی می‌شود که این شرکت در سال جاری میلادی هم با یک مدل جدید از این سری از اسمارت فون‌ها از تقاضای بازار استقبال کند. با اینکه مدل‌های قدیمی V10 و V20 دارای یک صفحه نمایش باریک ثانویه درست در بالای صفحه نمایش اصلی بودند، اما تصور می‌شود که سردم‌دار آینده این سری از اسمارت فون‌های ال‌جی که احتمالا با نام ال‌جی V30 معرفی خواهد شد، از این نظر اختلافاتی با نسل‌های قبلی خودش داشته باشد.

بنابر تصاویر لو رفته جدیدی که به ال‌جی V30 با نام رمز Project Joan منتسب است، به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد طراحی کشویی را برای V30 در نظر بگیرد. براساس این تصاویر، ال‌جی V30 هم مثل دو مدل قبلی دارای دو صفحه نمایش خواهد بود ولی با این تفاوت که صفحه نمایش دوم در زیر صفحه نمایش اول قرار دارد و هر زمان که لازم باشد کاربر می‌تواند آن را به صورت کشویی بیرون بکشد تا از طریق آن بتواند با اپ‌ها تعامل داشته باشد. مسلما از آن‌جا که صفحه نمایش دوم ال‌جی V30 نسبت به نمایش‌گر ثانویه V10 و V20 بزرگ‌تر است، می‌تواند کارایی‌های خیلی بیشتری را برای کاربران فراهم کند. این صفحه نمایش حتی می‌تواند ارایه دهنده یک کیبورد مجازی هم باشد که در این صورت فضای گسترده‌تری برای نمایش محتوا در صفحه نمایش اصلی ایجاد خواهد شد.

تصاویر ای‌جی V30

این تصاویر لو رفته توسط ایوان بلاس به بیرون درز پیدا کرده است و از آن‌جا که این فرد یکی از معتبرترین منابع برای اخبار و تصاویر محصولات آینده شرکت‌هایی مثل ال‌جی محسوب می‌شود می‌توان به این تصاویر تا حد زیادی اطمینان کرد. البته ایوان بلاس در این مورد گفته است که مطمئن نیست هنوز هم ال‌جی همین طراحی را برای V30 در نظر دارد یا اینکه طرح دیگری را برای آن انتخاب کرده است.

اگر این واقعا همان طرحی باشد که ال‌جی برای V30 انتخاب کرده است باید گفت که این در اصل نسل جدیدی از طراحی محبوب شکلات است (همان سری اسمارت فون‌هایی که ال‌جی قبلا منتشر می‌کرد و با استقبال خوبی هم مواجه شده بود).

تصاویر ای‌جی V30

گفته می‌شود ال‌جی V30 در شهریور ماه امسال و تقریبا یک سال بعد از معرفی ال‌جی V20 پرده‌برداری خواهد شد و احتمالا از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل یعنی Daydream هم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، V30 ممکن است اولین اسمارت فون ال‌جی باشد که به پنل صفحه نمایش OLED مجهز خواهد بود (شاهد هم دو پنل OLED برای هر دو صفحه نمایش).

تصویر نمایه بهراد جاود

بهراد جاود

وبلاگ نویس، تولید کننده محتوا و علاقه‌مند به دنیای فناوری. بیشتر وقتم را صرف دنبال کردن اخبار و رویدادهای دنیای تکنولوژی می‌کنم، چه در وبلاگ‌ها و چه در شبکه‌های اجتماعی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی اولیه ال‌جی V30 در تصاویری لو رفته نمایان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..