تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسکو: آماده مذاکره سازنده با آمریکا هستیم

مسکو: آماده مذاکره سازنده با آمریکا هستیم

بین الملل > اروپا - ایسنا نوشت: معاون رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد که مسکو آماده برگزاری مذاکرات سازنده با واشنگتن است.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، معاون رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانس بین المللی دریایی بالتیک که روز شنبه در لتونی برگزار شد، گفت: جهان به نقطه خطرناکی رسیده است و اوضاع به تنش در روابط میان روسیه و غرب منجر شده است. حل این مسئله به کارشناسان بستگی دارد. نمی‌توان تمامی مشکلات را حل کرد اما باید به تدریج از پرتگاه دور شد.

وی گفت: مسکو آماده برگزاری مذاکرات سازنده با غرب است و از اولویت‌های مسکو مذاکره سازنده با واشنگتن است. این مذاکره بر حل بحران در سوریه و خاورمیانه و مبارزه با تروریسم و دیگر مشکلات کنونی تکیه دارد. باید بین افزایش تنش یا بالا رفتن از پایین ترین نقطه‌ای در روابط میان روسیه و غرب که اخیرا به آن رسیده‌ایم، یکی را انتخاب کنیم.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسکو: آماده مذاکره سازنده با آمریکا هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..