تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت 100 درصدی اطلاعات بهره برداران فریدونکناری در سامانه جامع پهنه بندی

مدير جهاد كشاورزي فریدون کنار خبر داد ثبت 100 درصدی اطلاعات بهره برداران فریدونکناری در سامانه جامع پهنه بندی

استان‌ها > مازندران - محمدرضا ضیائی از ثبت اطلاعات تمامی بهره برداران فریدون کناری در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خبرانلاین از  فریدون کنار، محمدرضا ضیائی با بيان اينكه سامانه مديريت جامع داده ها و پهنه بندي با هدف ثبت اطلاعات بهره برداران، بهره برداری های زراعی و باغی و فعالیت های حوزه ترویج و مراکز کشاورزی توسط مروجان در راستای اجرایی شدن نظام نوین ترویج راه اندازی شد، افزود: با تلاش و همت مروجان، 100 درصد اطلاعات بهره برداران فریدون کناری در این سامانه ثبت شد.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان با بيان اينكه 27 روستاي اين شهرستان پهنه بندي شده است، افزود: فریدون کنار چهارهزار و 544 بهره‌بردار بخش كشاورزي دارد که چهار هزار و 269 نفر بهره‌بردار بخش زراعی بوده و از این تعداد چهار هزار و 207 نفر را شالیکاران تشکیل می دهند.

شهرستان فریدونکنار 6 هزار و 21 هکتار شالیزار دارد.

۴۶



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت 100 درصدی اطلاعات بهره برداران فریدونکناری در سامانه جامع پهنه بندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..