تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:متفاوت تر و بهتر از گذشته عمل می کنیم

به گزارش ایرنا فراز کمالوند روز یکشنبه در نشست خبری با رسانه ها در آبادان افزود:سال متفاوتی در انتظار صنعت نفت آبادان است و در این راه تغییرات زیادی در ترکیب و کادر فنی تیم ایجاد می شود.
وی اظهار داشت:تاکنون با جذب بازیکنان همچون جاسم کرار، مرتضی اسدی، کریمی و سوفیانی تیم را تقویت کردیم و تا پایان هفته نیز پنج بازیکن جدید دیگر جذب تیم می شود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:فصل جدید 18 بازیکن را جذب می کنیم تا برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نیاز به مشکل مالی برنخوریم.
کمالوند گفت:برنامه ما این است که بتوانیم در لیگ هفدهم تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم، تیمی متشکل از چند بازیکن با تجربه که شخصیت قهرمانی داشته باشند و البته جوانانی با انرژی که به کمک نفت آبادان بیایند.
وی تصریح کرد:بازیکنان دیگری را نیز در نظر گرفته ایم که طی روزهای آینده به تیم اضافه می شوند و با جذب آنها می توانیم به اهدافی که نیاز است دست یابیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص جذب بازیکنان خارجی نیز گفت:در تیم های تراکتور سازی تبریز و گسترش فولاد بازیکنان خارجی خوبی جذب شدند و در تیم صنعت نفت نیز بدون درنگ اقدام به جذب بازیکنان بزرگ می کنیم هر چند که نفتی ها در فصل گذشته بازیکنان خارجی خوبی جذب نکردند.
وی افزود:برنامه ما در سال جاری این است که نفت آبادان شخصیت پیدا کند و با کمک بازیکنان و حمایت های مدیریت باشگاه می توانیم روزهای خوبی برای تیم بسازیم.
کمالوند اظهار داشت:در راه موفقیت روی کمک هواداران آبادانی بسیار حساب باز کردیم، از هواداران می خواهم از هفته اول در هیچ مسابقه ای ورزشگاه آبادان را خالی نگذارند تا انشاءالله با حمایت این عزیزان نتایج مطلوبی را رقم بزنیم.
وی افزود:هدف بزرگ داریم و باید فکر بزرگ نیز داشته باشیم، باید شخصیت تیم را تغییر دهیم، در کنار بازیکنان مطرحی که جذب می کنیم، به جوانان آینده دار و بومی شهر آبادان نیز اهمیت دهیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار داشت:به دنبال این هستم که حق آبادان را از فوتبال ایران بگیرم، حق آبادان در سال های گذشته ادا نشد ولی امسال می خواهیم، به چیزی که در نظر داریم، برسیم.
کمالوند گفت:آبادان زمانی 6 بازیکن فیکس در تیم ملی ایران داشت ولی در سال های اخیر آبادان با گذشته اش فاصله گرفته است ولی قرار ما این است که در سال اول دیگر در نیمه پایین جدول نباشیم و در سال دوم برای کسب سهمیه آسیا تلاش کنیم.
وی تصریح کرد:برای اینکه در سال دوم به هدفمان که 'کسب سهمیه آسیایی است'، برسیم نیاز به بازیکنان بزرگ داریم که در گذشته کسب افتخار کرده باشند و قهرمانی در کارنامه شان باشد.
وی افزود:این بازیکنان روحیه قهرمانی دارند و به تیم کمک زیادی می توانند انجام دهند، در گام نخست نیز مرتضی اسدی که سه سال کاپیتان تراکتورسازی بوده و با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و البته قهرمانی حذفی کسب کرده را جذب کردیم و پس از آن کرار جاسم را جذب کردیم که سابقه حضور در جام کنفدراسیون ها را دارد و در تیم های بزرگی مانند استقلال و تراکتورسازی تبریز سابقه بازی دارد.
کمالوند گفت:باید روحیه قهرمانی را به تیم انتقال دهیم و فکر می کنم حق مردم آبادان این نیست که تیمشان تا روزهای آخر لیگ استرس سقوط داشته باشند.
7104/6125**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده:سید بهادر حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:متفاوت تر و بهتر از گذشته عمل می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..