تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاد دانشگاه مریلند آمریکا: اسرائیل مجبور به توافق با رهبر اعتصاب کنندگان شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا،‌ تلحمی در توییتر خود با اشاره به پایان اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی، نوشت: اسرائیل (رژیم صهیونیستی) اصولا با واژه ' مذاکرات' بیگانه است.
وی ادامه داد: اما سرانجام این رژیم مجبور شد که با مروان البرغوثی، رهبر جنبش آزادی‌بخش فلسطین (فتح) مذاکره کند.
در همین خصوص «عیسی قراقع» رئیس هیات امور اسیران فلسطینی اعلام کرد: اسیران فلسطینی بعد از توافق با کمیته اعتصاب غذا به ریاست «مروان البرغوثی» درباره خواسته های اسیران و بعد از 20 ساعت مذاکراه در زندان عسقلان دیروز به اعتصاب غذای خود پایان دادند.
در این مذاکرات مروان برغوثی و رهبران اسرای اعتصاب غذا کننده با مقامات اداره زندان های رژیم صهیونیستی که حتی تا آخرین لحظه حتی با فکر گفت وگو با برغوثی و رهبران اعتصاب غذا کننده مخالفت می کردند، گفت وگو کردند.
1800 اسیر فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی پس از 40 روز اعتصاب غذا، دیروز (شنبه) با دستیابی به خواسته های خود، به اعتصاب غذای خود پایان دادند.
خاورم**9377**1275
مترجم:‌ حمید اوضح*انتشار دهنده: مجید جعفری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاد دانشگاه مریلند آمریکا: اسرائیل مجبور به توافق با رهبر اعتصاب کنندگان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..