تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد بانک اطلاعاتی فروشگاه های صنایع دستی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: به منظور جمع آوری و ثبت اطلاعات این فروشگاه ها در استان از سوی این اداره کل فراخوان صادر شده است و فعالان و مالکان این فروشگاه ها می توانند آدرس، شماره تلفن و نام مالک را به شماره 09144085296 ارسال کنند.  

وی اظهار کرد: اطلاعات مذکور پس از جمع بندی و تکمیل در سایت این اداره کل به آدرس www.eachto.ir در دسترس گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: جمع آوری و ثبت اطلاعات این فروشگاه ها در راستای توسعه و ترویج صنایع دستی در سال جاری انجام می شود.

آبدار ادامه داد: اهتمام در راستای تولید و فروش صنایع دستی و جلوگیری از عرضه محصولات بی‌کیفیت با هدف ارتقا آگاهی و ایجاد فرهنگ خرید صنایع دستی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

آذربایجان شرقی از کانون های صنایع دستی ایران بوده و انواع فرش، قالیچه، جاجیم، خورجین، گلیم، شال، گلیمچه، ظروف سفالی و سرامیک، اقسام سبد حصیری، پارچه های پشمی و ابریشمی، سوزن دوزی، نقره سازی، قلاب بافی، حوله و پتوبافی، کفاشی و کفش دوزی از عمده صنایع دستی استان را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد بانک اطلاعاتی فروشگاه های صنایع دستی در آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..