تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلندقامتان جوان ایرانی به «جام رمضان» رسیدند

 
بهروز عطايی سرمربی تیم والیبال جوانان، رسول آق چه لی و جواد كريمی بازيكنان تيم واليبال جوانان ایران مهمان امشب جام رمضان هستند.
 
«جام رمضان» علاوه بر گفتگو با ورزشکاران برتر رشته های مختلف ورزشی، جنبه سرگزمی نیز دارد؛ در این برنامه مهمانان با ورزش‌هایی مثل پرتاب دارت، مینی گلف، فوتبال دستی و چالش گزارشگری لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم می‌کنند.
 
در این قسمت پلی‌بک‌ها و گزارش‌هایی شامل توضیحات علمی، گفتگو با ورزشکاران و پیشکسوتان والیبال روی آنتن می‌رود.
 
 اجرای برنامه بر عهده محمد مقدم خواهد بود و علی انصاریان هم در چند قسمت به عنوان مجری حضور می‌یابد. در میانه برنامه هم مجریان دیگری به برنامه اضافه می‌شوند که به مرور اخبار مربوط به رویدادهای یک سال اخیر مربوط به هر یک از رشته‌های ورزشی در هر قسمت می‌پردازند.
 
گفتنی است؛ ویژه برنامه جام رمضان به تهیه کنندگی علی صادقی، در شب های رمضان حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 بامداد از شبکه شما پخش می‌شود.
 

******

در برنامه اول جام رمضان چه گذشت؛

بررسی مشکلات لیگ برتر بسکتبال در برنامه تلویزیونی «جام رمضان»


اولین قسمت از برنامه جام رمضان (ویژه برنامه رمضانی شبکه شما) با حضور نمایندگان بسکتبال مردان کشورمان روی آنتن رفت.
 
به گزارش روابط عمومی برنامه «جام رمضان»، اولین قسمت این برنامه، شنبه شب با حضور نمایندگان بسکتبال مردان کشورمان روی آنتن شبکه «شما» رفت.


موضوع محوری این برنامه بحث پیرامون بسکتبال کشورمان و البته مشکلات لیگ برتر بسکتبال بود. البته بحث تنها در همین باب باقی نماند و در اثنای برنامه اخبار مربوط به بسکتبال کشور هم مرور شد. اخباری که شاید صدر آن خبر امکان حضور نمایندگان بانوی کشورمان با پوشش اسلامی در مسابقات جهانی بود. امری که در پی آن مجری برنامه این قول را داد تا از بسکتبالیست های خانم کشور هم دعوت کند تا پیرامون این رویداد مهم بیشتر صحبت کنند.


شاهین طبع سرمربی پتروشیمی بندر امام خمینی ، مهراد آتشی و عدنان دورقی بازیکنان بسکتبال مهمانان این برنامه بودند و درباره روند برگزاری لیگ برتر بسکتبال در ایران صحبت کردند. امسال پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشور شده.


شاهین طبع درباره کم فروغ شدن مسابقات لیگ برتر در تهران و در میان هواداران گفت: متاسفانه لیگ ما پویایی لازم را ندارد. باید برای آن برنامه ریزی بهتری کنیم. تعداد مسابقات کم است و ارتباط درستی بین هواداران و تیم ها شکل نمی گیرد.


وی تاکید کرد: زمان‌بندی مسابقات طولانی است در حالی که تعطیلی بین مسابقات زیاد است. یه دلیل بحث تیم ملی و ... و همین امر باعث می‌شود بین تماشاگران و تیم ها فاصله بیفتد .


پخش وله و پلی بک های مرتبط با بسکتبال ایران و جهان ، برپایی مسابقه پرتاب دارت و گلف میان مهمانان از دیگر بخش‌های برنامه بود.


گفتنی است؛ «جام رمضان» ویژه برنامه شبکه «شما» ست که در شب های ماه میهمانی خدا حوالی ساعت ۲۳:۴۵ تا ۱:۳۰ دقیقه بامداد پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی علی صادقی است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلندقامتان جوان ایرانی به «جام رمضان» رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..