تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهار نشت گاز در واحد بهره برداری مارون 1 در اهواز

مهار نشت گاز در واحد بهره برداری مارون 1 در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ جهانگیر پورهنگ، مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون در تشریح این خبر گفت: این نشتی ساعت 24 شنبه شب از یکی از خطوط لوله گاز 4 اینچی اتفاق افتاد که پس از 1 ساعت خط لوله مورد نظر بسته شد.

وی تصریح کرد: همچنین میزان گازهای اطراف واحد بهره برداری توسط دستگاه گاز سنج اندازه گیری شد که میزان گاز هیدروژن سولفوره صفر اعلام شد و هیچ خطری منطقه را تهدید نکرد.

پورهنگ اظهار داشت: گاز نشت یافته گاز خام و طبیعی است که از عناصر مختلف تشکیل شده و درصدی گوگرد نیز در آن موجود است که بوی بدی از خود متصاعد می‌کند اما به طور کلی هیچ خطری ندارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون با اشاره به اقدامات برای ایمنی خطوط لوله در روستاهای اطراف واحد نفت و گاز مارون تصریح کرد: یکی از پروژه های در دست اقدام بهسازی خطوط کهنه و قدیمی است؛ همچنین تغییر مسیر خطوط لوله برای فاصله گرفتن از روستاها از دیگر اقدامات ما در بحث ایمنی است.
وی اذعان داشت: گاهی در طرح های توسعه روستا ساخت و ساز در نزدیکی خطوط لوله انجام می شود که بدین منظور از بنیاد مسکن خواسته ایم پیش از ساخت و ساز استعلامی نیز از این واحد بهره برداری انجام دهند.

شاهین هاشمی، بخشدار غیزانیه نیزدر این خصوص خاطرنشان کرد: لوله گاز در واحد بهره برداری و نمک زدایی مارون یک در مجاورت روستای نمره 3 کوپال در ساعت 24 شنبه شب نشتی پیدا کرد که بوی بسیار نامطبوعی از آن متصاعد و موجب نگرانی اهالی روستا شد.

وی بیان داشت: پس از تماس تلفنی با مسئولان واحد، ساعت 1 بامداد ماموران ایمنی و HSE اقدام به برطرف کردن این مشکل کردند و با دستگاه گاز سنج نیز میزان گازهای سمی اطراف را بررسی کردند که هیچ گونه مشکل خاصی مشاهده نشد.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهار نشت گاز در واحد بهره برداری مارون 1 در اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..