تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف اسباب بازی قاچاق در سمیرم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی سمیرم از کشف یک محموله اسباب بازی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید رییسیان سمیرم خبر داد.
سرهنگ غلامرضا براتی گفت: این محموله قاچاق در یک دستگاه تریلر ولوو حمل می شد که از سوی ماموران ایست و بازرسی شهید رییسیان کشف شد .

براتی افزود: تریلر حامل این بار قاچاق توقیف و یک نفر هم در این رابطه دستگیر شد و بعد از انجام مراحل قانونی و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

وی بیان کرد: سمیرم در مسیر جاده های استانها و بندرهای جنوب کشور واقع شده که قاچاقچیان کالا و مواد مخدر سعی می کنند محموله های خود را با ترفندهای مختلف به استانهای مرکزی از طریق جاده های سمیرم منتقل کنند.

شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع شده که به استانهای کهکیلویه و بویراحمد احمد، چهارمحال و بختیاری و استان فارس هم مرز می باشد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف اسباب بازی قاچاق در سمیرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..