تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این تیم آینده فوتسال ایران است

روزنامه خبرورزشی نوشت: تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران که پس از چندین مرحله اردو و بازی تدارکاتی با مشخص شدن ۱۴ بازیکن نهایی راهی تایلند شد، پس از برگزاری ۷ بازی به عنوان قهرمانی مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا رسید تا سلطنت فوتسال ایران از رده بزرگسالان به رده امیدها هم منتقل شده و شاگردان صانعی سهمیه المپیک را هم کسب کنند.این مهم در شرایطی رقم خورد که اردوی این تیم در یک مرحله لغو شد اما صانعی بدون توجه به این مسائل در نهایت تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کرد. قهرمانی تیم ایران اما کمترین بازتاب را در صدا و سیما داشت و کار به جایی رسید که فدراسیون فوتبال هم از این بی‌توجهی لب به گلایه گشود. در هر صورت این قهرمانی می‌تواند نویدبخش روزهای خوشی برای آینده فوتسال ما باشد چرا که با پا به سن گذاشتن ستاره‌های کنونی تیم بزرگسالان، این بازیکنان پشتوانه خوبی برای تیم اصلی هستند و ناظم‌الشریعه باید برنامه مشخصی برای تزریق به‌موقع این بازیکنان به تیم ملی اندیشه کند.

لطفی بهترین بازیکن جام شد
توحید لطفی کاپیتان تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد. لطفی در تیم مس سونگون ورزقان توپ می‌زند. لطفی پس از کسب عنوان بهترین بازیکن جام گفت: با هیچ کلامی نمی‌توانم احساسم از به ‌دست ‌آوردن جایزه باارزش‌ترین بازیکن جام را بیان کنم. باید بگویم که این جایزه فقط به من اختصاص ندارد و هم‌تیمی‌هایم در راه کسب آن به من کمک کردند. عملکرد من در این مسابقات به دلیل تفکرات سرمربی تیم بود. من بر اساس طرح او در مسابقات حاضر شدم.

گلایه تاج از صدا و سیما
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی تیم زیر ۲۰ سال گفت: یوزهای ایرانی در نبردی که با توجه به سن بالاتر بازیکنان برخی تیم‌ها و به ویژه تیم عراق در ایستگاه پایانی، نابرابر به نظر می‌رسید، کاری کردند کارستان تا کمی پس از قطعی شدن صعود به المپیک جوانان، این بار کاپ قهرمانی رقابت‌های آسیا را بر بالای دستان خود ببینند و به آقایی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران عزیزمان در آسیا تداوم بخشند. نکته ناراحت‌کننده در این میان این است که شکوه قهرمانی ایران در میدان آره‌نا تایلند را که پس از پشت سر گذاشتن رقبای قدرتمندش پدید آمد، چشمی ندید و گوشی نشنید و ظاهراً برنامه‌های مهم‌تری در رسانه ملی وجود داشت که باید به روی آنتن می‌رفت و این‌چنین به راحتی عملکرد درخشان آینده‌ساز‌ان فوتسال کشورمان به رؤیت عموم نرسید. امید است که در آینده نزدیک فوتبال بتواند حقوق شناخته شده‌‌اش را کسب کند.

تمجید شیخ سلمان از فوتسال ایران
شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از قهرمانی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: از طرف خانواده فوتبال آسیا می‌خواهم به ایران که با کیفیت بالا و ثبات لازم توانست عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا را کسب کند، تبریک بگویم. قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا، مثالی بر تلاش‌های فدراسیون فوتبال ایران بود و من اطمینان دارم این دستاورد، الهام‌بخش نسل فردای بازیکنان و هواداران خواهد بود.

ساکت: صدا و سیما جا ماند
محمدرضا ساکت رئیس سازمان تیم‌های ملی درباره عدم پخش زنده مسابقات از صدا و سیما گفت: نسبت به عدم انعکاس مناسب بازی‌ها از رسانه ملی بسیار گلایه‌مند هستیم. متأسفانه در این تورنمنت بین‌المللی حساس که نمایندگان آسیا را در المپیک جوانان معرفی می‌کرد، صدا و سیما از افتخارآفرینان بزرگ فوتسال جا ماند و نتوانست موضوع را به شکل شایسته‌ای انعکاس دهد. با این وجود امیدواریم مسئولان ورزش صدا و سیما در آینده نزدیک و با استفاده از ظرفیت سایر برنامه‌ها در این‌باره به انعکاس موفقیت تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بپردازند.

کفاشیان: از الان باید به فکر المپیک بود
علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال گفت: خدا را شکر نتیجه این زحمات و غیرت بازیکنان، قهرمانی رقابت‌های زیر ۲۰ سال آسیا بود که برای کشورمان به ‌دست آمد. البته مهم‌ترین بحث کسب سهمیه المپیک بود که تیم ملی فوتسال ایران به همراه عراق سهمیه این رقابت‌ها را به ‌دست آورد و اگر می‌خواهیم در رقابت‌های المپیک هم موفق باشیم، باید از حالا یک تیم زیر ۱۷ سال قدرتمند و قوی را جمع کرده و از همین فردا استارت المپیک را بزنیم.

صانعی: قهرمانی ایران فرایندی گام به گام بود
علی صانعی سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ایران گفت: در جریان آماده‌سازی‌مان برای بازی عراق، سبک بازی این تیم را آنالیز کرده بودیم. می‌دانستیم در این بازی باید چگونه ظاهر شویم و بر اساس آن پیش رفتیم. در این تورنمنت بازی به بازی بهتر شدیم. قهرمانی ایران در فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا یک فرآیند گام به گام بود. در این میان هر پیروزی، اعتماد به نفس ما را افزایش داد.

ناظم‌الشریعه: حضور بازیکنان زیر ۲۰ سال در تیم بزرگسالان نیاز به زمان دارد
سیدمحمد ناظم‌الشریعه گفت: مسئولان قدر نتایج درخشان تیم را بدانند و به فوتسال اهمیت بدهند. حضور بازیکنان زیر ۲۰ سال در تیم بزرگسالان یک مقدار زمان نیاز دارد. تیم امید، پشتوانه تیم بزرگسالان است. الان بهترین موقع است که این بازیکنان جذب تیم‌های لیگ برتری شوند و در این رقابت‌ها کسب تجربه کنند. آنها باید خودشان را هم در لیگ ایران که یکی از بهترین لیگ‌های فوتسال دنیاست، نشان بدهند.

ترابیان: نام ایران در حریفان وحشت می‌انداخت
عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: تیم ایران با برنامه‌ریزی مدون و آنالیز خوب و بسیار فنی که برای تیم‌های مقابل خود داشت، تیم‌ها را یکی، پس از دیگری از پیش‌رو برداشت. البته شخصیت تیمی ایران هم وحشتی در تیم‌های حریف می‌انداخت و برخی تیم‌ها مقابل ایران از قبل باخته بودند. عقل سلیم حکم می‌کند همین کادر فنی که به قهرمانی آسیا رسید، مسئولیت تیم ایران در المپیک را هم به عهده بگیرد. پاداش حق اعضای تیم است اما به تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این تیم آینده فوتسال ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..