تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی‌نسب: نمایندگان ایران شانسی ندارند

کد خبر: ۵۳۹۹۲۲

۹  بازدید

بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: دوست دارم هر سه نماینده آسیایی ایران صعود کنند و آرزوی قلبی من برگزاری یک دربی آسیایی در مرحله بعد است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی هاشمی‌نسب در خصوص شانس صعود سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر سه نماینده ما بازی سختی دارند و از شانس کمی برای صعود برخوردار هستند. فکر می‌کنم در میان این سه تیم استقلال خوزستان کمترین شانس را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ فوتبالی باید قبول کنیم نمایندگان ایران شانسی ندارند مگر اینکه قضا، قدر، تعصب، غیرت، دعای خیر مردم و حساسیت ما به تیم‌های حوزه خلیج فارس باعث شود به دور بعد صعود کنیم. باید قبول کرد در خوشبینانه‌ترین حالت شانس صعود استقلال و پرسپولیس ۵۰ درصد است، اما با همه این تفاسیر امیدوارم نمایندگان فوتبال ایران صعود کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: دوست دارم هر سه نماینده آسیایی ایران صعود کنند و آرزوی قلبی من نیز برگزاری یک دربی آسیایی در مرحله بعد است، اما باید واقع بینانه به شرایط تیم‌های ایرانی و حریفان آن‌ها نگاه کنیم. العین در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال به هیچ عنوان تیمی که ۲ فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نمایندگان شرق آسیا برگزار کرد، نبود و عمر عبدالرحمن، ستاره این تیم نیز ۲۰ درصد توانایی‌های خود را به نمایش نگذاشت، اما مطمئن باشید شرایط این تیم و عبدالرحمن در بازی برگشت متفاوت خواهد بود. استقلال نیز از حمایت هوادانش دیگر برخوردار نیست و کار مشکلی دارد.

وی یادآور شد: با این حرف‌ها اصلا دوست ندارم استقلال و پرسپولیس را تضعیف کنم و آرزوی قلبی من موفقیت این تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا است. خاطرات خوبی از حضور در پرسپولیس و استقلال دارم و امیدوارم سرنوشت خوبی برای این دو تیم رقم بخورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی‌نسب: نمایندگان ایران شانسی ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..