تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی انگلیسی مغرور در جهنم سبز!/ شکست سوپراسپرت الکتریکی توسط مک‌لارن

رکوردشکنی انگلیسی مغرور در جهنم سبز!/ شکست سوپراسپرت الکتریکی توسط مک‌لارن

دانش > فناوری - حدود دو هفته پیش خودرو الکتریکی Nio EP9، رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را شکست و خیلی‌ها را شگفت زده کرد. اما این رکوردشکنی مدت زیادی دوام نداشت و حالا مک‌لارن P1LM در پیستی که به جهنم سبز مشهور است رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین،مک‌لارن P1LM  در یک اقدام جنجالی با کمترین زمان ممکن یک دور پیست نورنبرگ رینگ را طی کرد و با ثبت زمان 6 دقیقه و 43 ثانیه و 22 صدم ثانیه علاوه بر شکستن رکورد سوپر اسپرت الکتریکی و تازه‌وارد NIO، اشک بسیاری از رقبای  مهم خود را درآورد!

پیست نوربرگ‌رینگ به دلیل مسافت حدود ۲۵ کیلومتری و وجود ۱۷۰ پیچ یکی از چالش برانگیز‌ترین پیست‌های موجود برای رانندگان و خودروها به حساب می‌آید و به جهنم سبز مشهور شده است. به همین دلیل زمان‌های ثبت شده از خودروها در این پیست از معیار‌های اصلی توانایی آن‌ها به حساب می‌آید.

مک‌لارن P1 یک پیشرانه ۹۸۶ اسب‌بخاری دارد که به این سوپراسپرت هیجان‌انگیز اجازه می‌دهد به حداکثر سرعت دست پیدا کند. مدل P1 LM نسخه‌ ویژه سوپراسپرت هیبریدی P1 است که با تیراژ تولید ۵ دستگاه، به عنوان یک خودرو تولید محدود شناخته می‌شود.

رکوردشکنی مک‌لارن

این عنوان که تا پیش‌ازاین در اختیار لامبورگینی و دیگر برندهای ایتالیایی بود، اخیراً توسط یک برند گمنام که به تولید محدود خودروهای سوپراسپرت مشغول است شکسته شده بود. ابر خودروی NIO آی‌پی 9 که از پیشرانه‌هایی الکتریکی با توان 1340 اسب بخار سود می‌برد، توانست از خود رکورد جدیدی در این زمینه به جای بگذارد.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی انگلیسی مغرور در جهنم سبز!/ شکست سوپراسپرت الکتریکی توسط مک‌لارن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..