تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ آرایی در شورای شهر تهران بازشماری نشده است/ افراد می‌توانند نسبت به تأییدیه شورای شهرستان تهران اعتراض کنند

فرهاد تجری سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از آنجایی که آقای چمران نسبت به تجمیع آراء ایراد داشت، لذا تجمیع آراء مورد بررسی قرار گرفت اما به صندوق‌ها و شمارش آراء آنها ورودی نشده است.

وی افزود: از آنجایی که ایرادهای عمده در تجمیع صندوق‌ها بود تنها تجمیع مورد بررسی قرار گرفت نه بازشماری آراء شعب.

سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی همچنین تصریح کرد: معترضان پس از این پیگیری و نتایج می‌توانند شکایات خود را به هیأت نظارت استانی ارسال و ارائه کنند و این اعتراض قطعا بررسی می‌شود.

تجری درباره اطلاعیه شورای شهرستان تهران مبنی بر صحت انتخابات شورای شهر تهران، گفت: این نظر هیأت‌های نظارت و اجرایی شهرستان تهران است ولی در مرحله بعد معترضان می‌توانند نسبت به این تاییده به هیأت نظارت استان اعتراض کنند تا وارد فرآیند رسیدگی شویم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اعتراض و شکایت افراد نسبت به تاییده شورای شهرستان تهران مبنی بر صحت انتخابات شورای شهر تهران قاعدتا از سوی هیأت نظارت استان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/GIT2ES



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ آرایی در شورای شهر تهران بازشماری نشده است/ افراد می‌توانند نسبت به تأییدیه شورای شهرستان تهران اعتراض کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..