تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مسجدجامعی به استخدام‌های اخیر شهرداری تهران/ نسبت به این نوع از استخدام‌ها معترض و مخالف هستیم

واکنش مسجدجامعی به استخدام‌های اخیر شهرداری تهران/ نسبت به این نوع از استخدام‌ها معترض و مخالف هستیم

جامعه > شهری - احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در نشست غیرعلنی امروز تاکید کرد که به استخدام های خارج از ضابطه در شهرداری معترض هستیم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شورای شهر تهران، مسجد جامعی البته تاکید کرد که استخدام های جدید که با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی و بر اساس پیش بینی بودجه مصوب امسال است، بلامانع است.
وی اظهار کرد: برخی استخدام های خارج از ضابطه در شهرداری انجام شده که گزارش آن توسط سازمان بازرسی کل کشور اعلام شده است و ما نسبت به این نوع از استخدام ها معترض و مخالف هستیم.
در هفته های اخیر اخباری مبنی بر استخدام های گسترده در مجموعه های وابسته به شهرداری تهران از جمله روزنامه همشهری به گوش می رسد که با واکنش و مخالفت اعضای شورای شهر تهران همراه شد.
اعضای مخالف شورای شهر که عمدتا اصلاح طلبان هستند بر این باورند که این حجم از استخدام ها علاوه بر اینکه بار مالی سنگینی برای شهرداری ایجاد می کند، مجوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نیز ردیف بودجه پیش بینی شده را ندارد.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مسجدجامعی به استخدام‌های اخیر شهرداری تهران/ نسبت به این نوع از استخدام‌ها معترض و مخالف هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..