تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک در خیابان‌های شرق تهران روان شد/ بازگشت دوربرگردان به معابر

ترافیک در خیابان‌های شرق تهران روان شد/ بازگشت دوربرگردان به معابر

جامعه > مشکلات مردم - اعمال تمهیدات عمرانی به منظور روان‌سازی ترافیکی در خیابان‌های پرتردد منطقه شرق تهران انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یکی از مشکلات همیشگی مردم در تهران، ترافیک کلافه کننده خیابان هاست. در شرق تهران، برخی اقدامات باعث شده تا موانع و گره های ترافیکی، در خیابان هایی که دارای حجم بالای ترافیک هستند، روان سازی شود.
حامد میرزابیکی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 8 شهرداری تهران با اعلام مطلب گفت: نقاط پر ترافیک موجود در خیابان های مسیل باختر - گلستان ، مسیل باختر رضایی ، دردشت -رسالت ، شاهد - پروین ، تقاطع آیت - حاج صادقی ، دماوند - مهرنامی ،جنوب میدان تسلیحات ، بزرگراه امام علی (ع) - جانبازان و خیابان مدنی مقابل بازار روز، شناسایی و با احداث دور برگردان روان سازی شد .
او با اشاره به افزایش بار ترافیکی قابل توجه در ساعات پیک عبور و مرور وسایل نقلیه که سایر محور ها و تقاطع های هم جوار را نیز تحت تاثیر قرار می داد، گفت: اصلاح هندسی خیابان 15 و تغییر جهت معابر وحیدیه - بخت آزاد و خیابان واشقانی ، از دیگر اقداماتی بود که جهت روان سازی ترافیک در منطقه 8 اجرایی شد.
میرزابیکی درادامه گفت: با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر در خیابان های مذکور شاهد روان شدن بار ترافیکی و تردد آسان تر وسایل نقلیه هستیم.

46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک در خیابان‌های شرق تهران روان شد/ بازگشت دوربرگردان به معابر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..