تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۰۰ فیلم خارجی متقاضی حضور در جشنواره فیلم شهر

۴۰۰ فیلم خارجی متقاضی حضور در جشنواره فیلم شهر

فرهنگ > سینما - ۴۰۰ فیلم خارجی تا پیش از برگزاری جشنواره کن، متقاضی حضور در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالیکه تاکنون ۴۰۰ فیلم خارجی متقاضی حضور در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم شهر شده‌اند، رایزنی‌های بخش بین‌الملل این رویداد سینمایی ادامه دارد. پیش‌بینی می‌شود که تعداد آثار خارجی رسیده به بخش بین‌الملل جشنواره پس از رایزنی‌های انجام شده در بازار جشنواره کن به ۷۰۰ عنوان برسد.

بخش بین‌الملل ششمین جشنواره فیلم شهر از اسفندماه کار خود را آغاز کرد و در این مدت رایزنی‌های گسترده‌ای برای دریافت آثار، برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی در زمان برگزاری و همچنین برنامه‌ریزی برای ویژه برنامه‌های جنبی انجام شده است. این رایزنی‌ها با حضور دبیر و مدیر بخش بین‌الملل جشنواره در بازار جشنواره فیلم کن نیز ادامه داشت.

فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر چندی قبل منتشر شد و ثبت نام آثار از طریق سایت رسمی جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org تا 25 خردادماه ادامه دارد.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر نیمه اول مردادماه به دبیری سیدعلی احمدی در تهران برگزار می‌شود.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۰۰ فیلم خارجی متقاضی حضور در جشنواره فیلم شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..