تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان

کد خبر: ۵۳۹۷۶۷

۳۲۰  بازدید

کوئین تنها کسی نیست که از دست ها برای انتقال یک پیام قدرتمند استفاده کرده است. باهم نگاهی به دست هایی که در سراسر جهان ساخته شده اند می اندازیم.

برترین ها: اخیرا، یک جفت دست غول پیکر از کانالی در ونیز بیرون آمده و به نظر می رسد ساختمان هتل را نگه داشته است. این دست ها هنر اینستالیشن بودند که هنرمند ایتالیایی «لورنزو کوئین» به عنوان بیانیه ای بصری در مورد تاثیر تغییرات آب و هوا و افزایش سطح دریا روی ساختمان های تاریخی ایجاد کرده است. کوئین تنها کسی نیست که از دست ها برای انتقال یک پیام قدرتمند استفاده کرده است. باهم نگاهی به دست هایی که در سراسر جهان ساخته شده اند می اندازیم:

صحرای آتاکاما، شیلی


این دست ها احتمالا معروف ترین مجسمه های دست جهان هستند که به افتخار قربانیان بی عدالتی و شکنجه در رژیم نظامی شیلی ساخته شده اند. این سازه بتنی 11 متر ارتفاع دارد.

مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان 
شهر تفریحی پونتا دل استه، اوروگوئه

این مجسمه در تابستان 1982 رونمایی شد و از آن زمان نماد این شهر و یکی از شناخته شده ترین لندمارک های اروگوئه شده است.

 مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان
تولسا، ایالات متحده امریکا

این دستان دعا در ورودی دانشگاه اورال رابرتز در تولسا در اوکلاهما قرار دارند و با 18 متر ارتفاع و 30 تن وزن، بزرگترین مجسمه برنزی آمریکا است.

مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان 
کیپ هومی، کره جنوبی

مجسمه دست های هارمونی در ساحل هومیگات در کره جنوبی قرار دارند. این مجسمه از برنز و گرانیت و در سال 1999 ساخته شده است.

مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان  مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان  باندونگ، اندونزی

این مجسمه فولادی عظیم در در یک مجموعه مسکونی در شمال باندونگ قرار دارد و توسط یکی از مشهورترین و پرکارترین مجسمه سازان امروز اندونزی، نیومان نوآرتا ساخته شده است.

مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان یادبود هلوکاست در میامی

این مجسمه 12 متری در میامی در فلوریدا قرار دارد. این دست یک تتو شبیه تتوهایی که بازماندگان آشویتس در ساعدشان داشتند، دارد.

مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان  مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان  رامسگیت، کنت

این دستان دو متری با مولکول هایی که در بر گرفته اند در رامسگیت در بریتانیا قرار دارند. این مجسمه در سال 2000 به مناسبت افتتاح شبکه دوچرخه سواری ملی (جاده 15) در کنت رونمایی شده است.

 مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان
مادرید، اسپانیا

این مجسمه در سال 1987 در مادرید و توسط خود ماریو ایرازابال شبیه مجسمه دست اروگوئه او ساخته شده است.

مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان  

دستان ونیز

مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه دست های غول پیکر در سراسر جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..