تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح آیت‌الله موحدی کرمانی درباره آرای حلال و حرام/ مرجع تشخیص تخلف در انتخابات شورای نگهبان است

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در خصوص موضوع 16 میلیون رأی حلال آقای رئیسی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

این‌جانب در جلسه‌ای جمله‌ای گفتم که در فضای مجازی منعکس شد و هرکس تفسیری داشت که بعضاً ناروا بود، لازم می‌دانم مقصودم را بیان نمایم:

در جلسه‌ای بحث درباره یکی از کاندیداها و آراء او بود و نظر بنده را می‌خواستند. بنده گفتم این 16 میلیونی که اعلام‌شده بر اساس اطلاعات واصله و اینکه احدی در صحت این آراء تشکیک نکرده آراء واقعی اوست و بنده این رأی بالای مردمی و حلال را به ایشان تبریک می‌گویم.

در اینجا لازم می‌دانم کلمه حلال را معنا کنم:

اگر در سبد رأی یک کاندیدا آراء واقعی او ریخته شود، این آراء پاک و حلال است و اگر آراء دیگری به‌اشتباه یا عمد در سبدش ریخته شود این آراء پلید و حرام است؛ تخلف در انتخابات یک امر طبیعی است و مرجع تشخیص، طبق قانون شورای محترم نگهبان است.

همه منتظریم نظر شورای محترم نگهبان را بدانیم، چه‌بسا پس از تحقیقات کامل بعضی آراء کاسته و بعضی افزون گردد؛ البته هرچه باشد درنتیجه انتخابات مؤثر نخواهد بود و جناب آقای روحانی پس از تأیید شورای محترم نگهبان و تنفیذ رهبری برای 4 سال دیگر رئیس‌جمهور می‌باشند.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/65CG4A



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح آیت‌الله موحدی کرمانی درباره آرای حلال و حرام/ مرجع تشخیص تخلف در انتخابات شورای نگهبان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..