تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفق: اگر برخی مسئول تیمداری هستند چرا این‌کار را در تراکتور می‌کنند؟/ در FIFA ،AFC و CAS هم می‌توان طرح دعوی کرد

ناصر شفق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نامه فدراسیون فوتبال که حق مالکیت باشگاه تراکتورسازی را طی نامه‌ای برای او دانسته است، گفت: بسته شدن پنجره نقل وانتقالات آن هم در دو نوبت وضعیت بحرانی برای تیم به وجود آورده و با توجه به نزدیکی سطح رقابت‌ها حتی خطر جنگیدن برای بقا را ملموس‌تر کرده است.

وی افزود: همواره در شروع هرفصل هر تیمی باید اول بدهی‌های قبلی راتسویه کند و بعد به ساختن تیمی قدرتمند وهماهنگ بپردازد و همانطورکه درسال ١٣٨٧ و ١٣٨٨به گواه تاریخ ما اول همه بدهی‌ها را پرداخت کردیم بعد شروع به ساختن تیم کردیم درحالیکه چند بازیکن خارجی هم داشتیم و هیچ پرونده بازی برای فصل بعد نداشتیم. امیدواریم باشگاه را در همان شرایطی که از ما گرفتند تحویل دهند و امیدوارم موجب آشتی تماشاگران با تیم باشیم.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا او فقط در شرایطی که سپاه و بنیاد تعاون قصد تیمداری نداشته باشند برای پس گرفتن مالکیت تیم پیش می‌آید، خاطرنشان کرد: اگر سپاه و بنیادتعاون مسئول تیمداری هستند، چرا تراکتور ؟! خیلی از تیم‌ها هستند که به قصد قربت می توانند به ‌آنها کمک و درآمد‌زایی کنند مثلا فجر سپاسی شیراز یا استقلال اهواز. اگرشرایط تیمداری خصوصی فراهم است بگذاریم هرکسی تیم خودش را اداره کند و این به حقیقت عدالت نزدیکتر است.

شفق در مورد اینکه اگر بعد از یک هفته تراکتورسازی مدارکی ارائه کرد و حقش را به اثبات رساند این موضوع را از مرجع دیگری پیگری می‌کند، اظهار داشت: ما تابع قانون هستیم و هر حکمی که مبتنی بر اسناد و مدارک قانونی باشد را می‌پذیریم. امتیاز یک باشگاه ، سند ملک یا خودرو نیست که بتوان با مراجعه با محاکم قضایی نسبت به اعاده آن اقدام کرد بلکه مراجع قانونی خود را دارد‌. فدراسیون فوتبال‌، AFC و FIFA و Cas مراجعی هستد که می‌توان در آنها طرح دعوی کرد.  با حسن نیتی که هست بعید می دانم که کار به آنجاها بکشد. جاده تهران تا تبریز خیلی طولانی نیست‌! ما مدارک خود را برای بررسی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده‌ایم که در کمیته حقوقی بررسی شده است حال اگر معاونت حقوقی سپاه هم که عزیزان ما هستند، اسناد متقن و قرارداد واگذاری ما به سپاه را دارند به فدراسیون ارائه کنند و یا حتی اینکه می‌توانند این اسناد را منتشر کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود کمیته حقوقی سپاه این مسئله را بررسی کرده و درخواست شما را رد کرده است،‌گفت: ما به دیدگاه همه عزیزان بالاخص معاونت حقوقی سپاه احترام می‌گذاریم و در مقابل قانون تابع محض هستیم و هم اوا با هی هی ابر سپید "عدالت" را زیباترین واژه "هستی " می‌دانیم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/UXXZ7T اخبار مرتبط مستندات شفق درباره مالکیت باشگاه تراکتورسازی فاقد ارزش قانونی است96/03/07 - 00:09



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفق: اگر برخی مسئول تیمداری هستند چرا این‌کار را در تراکتور می‌کنند؟/ در FIFA ،AFC و CAS هم می‌توان طرح دعوی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..