تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی کارخانجات لبنی قیمت شیرخام را افزایش دادند

یک مقام مسئول در وزارت جهاد با بیان اینکه برخی کارخانجات لبنی قیمت شیرخام را افزایش داده‌اند، گفت: فاز سوم مشوق صادراتی لبنیات بزودی پرداخت می‌شود.

به گزارش شما نیوز:محمدرضا ملاصالحی  با بیان اینکه کارخانجات لبنی در سیستم قیمت گذاری خود تغییراتی ایجاد کرده و قیمت خرید شیرخام را  در زمستان سال گذشته کاهش داده بودند، اظهارداشت: آن زمان میانگین خرید شیرخام ۱۲۵۰۰ تومان بود که با تغییرات اعمال شده قیمت حتی از ۱۲۰۰ تومان هم پایین‌تر آمد و میانگین نرخ آن به ۱۱۵۰ تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه  کارخانجات بزرگ اعلام کرده بودند با دریافت مشوق صادراتی به تعهدات خود عمل می‌کنند و  قیمت خرید شیرخام را به نرخ‌های سابق برمی گردانند، در پاسخ به این پرسش که آیا قرار نیست در پی این اتفاقات نرخ ۱۴۴۰ تومان برای شیرخام اعمال شود؟ گفت: فعلاً این بحث مطرح نیست؛ بهانه  کارخانجات در زمستان گذشته برای کاهش قیمت شیرخام این بود که صادرات رونق ندارد و قول دادند اگر مشوق صادراتی به آنان اعطا شود و بتوانند در بازارهای جهانی رقابت کنند قیمت‌ها را به حالت اولیه برمی گردانند و در حال حاضر برخی از این کارخانجات به قول خود عمل کرده‌اند.رئیس مرکز اصلاح نژاد دام وبهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی به این پرسش که آیا کارخانجات انجام این کار را آغاز کرده‌اند؟ پاسخ داد: برخی کارخانجات شروع کرده‌اند و از اواسط اردیبهشت ماه پرداخت‌های خود به دامداران  را براساس همین فرمول جدید انجام می‌دهند ضمن اینکه موارد گذشته را نیز  در حساب‌های دامداران منظور کرده و به آنان پرداخت می‌کنند.ملاصالحی تصریح کرد: امیدوار هستیم که کارخانجاتی که تاکنون اقدام به انجام این کار نکرده‌اند نیز به تعهدات خود عمل نمایند چراکه بالاخره دامداران هم باید بهره‌ای از این امر ببرند.

رئیس مرکز اصلاح نژاد دام وبهبود تولیدات دامی وزارت جهاد  در بخش دیگری از سخنان خود درباره اینکه فاز سوم یارانه لبنیات چه زمانی پرداخت خواهد شد؟ گفت: دولت تعهد کرد که این مشوق را پرداخت کند و امیدواریم تا سقفی را که مصوب  شده بدهد، این که دقیقاً چه زمانی فاز سوم این مشوق واریز خواهد شد، بنده در جریان نیستم اما به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

منبع:مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی کارخانجات لبنی قیمت شیرخام را افزایش دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..