تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپین ضیافت سبز در شهرتازه همزمان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

کمپین ضیافت سبز در شهرتازه همزمان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شودبه گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی گلمکانی رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در پیش بودن روز جهانی محیط زیست 5 ژوئن مقارن با 15 خردادماه سال جاری و با عنایت به برگزاری ضیافت‌های سحری و افطاری و افزایش حجم نذورات در این ماه مبارک، کمپین ضیافت سبز با هدف گذاری بر 5 محور اصلی توسط فعالان و اعضای کانون‌های محیط زیست محلات برگزار می‌شود.

گلمکانی محورهای فوق را استفاده ظروف چند بار مصرف به جای ظروف یکبار مصرف به منظور کاهش تولید پسماندهای حاصل از ظروف یکبار مصرف در هیئات و مساجد، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی برای خوراکی‌های داغ به دلیل ایجاد مخاطرات بهداشتی شدید (در صورت نیاز استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی)، استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای برای نان به جای کیسه‌های پلاستیکی، جمع آوری و تفکیک پسماندهای خشک و‌ تر پس از هر مراسم و جلوگیری از انباشت پسماند‌ها در خیابان‌ها و انهار به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست و گرفتگی انهار برشمرد.

لازم به ذکر است؛ جهت پیوستن هر چه بیشتر به این کمپین شهروندان می‌توانند ضمن اشتراک عکس‌های مشارکت خود در کمپین با هشتگ #ضیافت_سبز در شبکه‌های اجتماعی دوستان خود را نیز به این مشارکت زیبا دعوت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپین ضیافت سبز در شهرتازه همزمان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..