تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی 90 درصدی حرمین شریفین توسط ایرانیان

بازسازی 90 درصدی حرمین شریفین توسط ایرانیانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس قطب‌الدینی معاون امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در نشست با مسئولان ستاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک دهه سپری شده از عمر ستاد اقدامات و کارهای مهمی صورت گرفته است، اظهار داشت: بعد از جنگ و سقوط صدام تصمیم گرفتیم برای بازسازی عتبات کارهایی انجام بدهیم و گرد و غبار مظلومیت را از چهره حرم‌های ائمه(ع) از بین ببریم.

معاون امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: ستاد عتبات عالیات بالغ بر 150 پروژه بزرگ در نجف، کربلا، سامرا، و کاظیمن انجام داده و امروز بیش از 90 درصد بازسازی حرمین شریفین در دست شیعیان ایرانی است.

وی به اقدامات این ستاد اشاره کرد و یادآور شد: در مرحله اول نظافت حرم‌ها 6 ماه طول کشید پس از آن در برنامه‌ای میان مدت بازسازی حرم‌ها، درب‌ها و سنگ‌فرش‌ها را داشتیم و در سال گذشته پایان بازسازی را اعلام کردیم، ضمن اینکه بحث سوم طرح توسعه حرم‌ها را داریم که امروز وارد این مرحله شده‌ایم و کارهایی را در این زمینه انجام می‌دهیم.

این مسئول تصریح کرد: این ستاد خود را در کشور معرفی کرده و جایگاه خود را به دست آورده و امیدواریم در این استان که به تازگی کار انجام می‌دهند نیز با موفقیت کارها پیش برود.

قطب‌الدینی با بیان اینکه برخی از استان‌های کشور علی‌رغم محرومیت‌ها در نذورات برای حرمین شریفین پیشتاز هستند، افزود: 40 درصد جمعیت استان خراسان جنوبی تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اما مردم این استان در زمینه اهدای نذورات مقام اول را در اختیار دارند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد مرکزی با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده به جایگاه مطلوبی در کشور و بین مردم دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی 90 درصدی حرمین شریفین توسط ایرانیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..