تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 21 هزار حامی به مجموع حامیان ایتام و محسنین/ میزبانی شبکه‌های سیما از مددجویان در ماه رمضان

ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

افزایش 21 هزار حامی به مجموع حامیان ایتام و محسنین/ شبکه‌های سیما میزبان مددجویان هستندمحسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با همکاری شهرداری تهران برای ماه رمضان امسال پایگاه‌های جذب حامی در 22 ایستگاه مترو، برج میلاد، مصلی امام خمینی(ره) امامزاده صالح(ع)، حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، بوستان آب و آتش، باغ موزه قصر، امامزاده چیذر(ع)، دانشگاه امام صادق(ع) و چند پایگاه دیگر به طور تمام وقت از شب اول تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است.

وی با بیان اینکه در سال 95 تعداد 10 هزار حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین جذب شده‌اند، تصریح کرد: امسال نیز با توجه به افزایش تعداد پایگاه‌های حامی‌یابی، پیش بینی می‌شود 21 هزار حامی به مجموع حامیان افزوده شود و با همکاری شبکه 5 سیما، برنامه جشن رمضان در باغ موزه قصر با معرفی 140 غرفه برای عرضه طرح‌های اشتغال و خودکفایی از مددجویان استان تهران و سایر استان‌ها برپا شده و همچنین در بوستان آب و آتش با هماهنگی شبکه 3 سیما ویژه برنامه‌ای در شب‌های ماه رمضان برای معرفی محصولات مددجویان برگزار می‌شود.

ولیئی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از تولیدات مددجویان به همت بنیاد مستضعفان و شبکه 2 سیما در پارکینگ شماره 1 بوستان ارم، افزود: برای ماه رمضان امسال در نظر داریم با برگزاری مراسمی به میزبانی مسئولان کشوری از جمله رئیس جمهور و رئیس مجلس در ساختمان مجلس شورای اسلامی از ایتام و نیازمندان پذیرایی صورت گیرد و مسئولان با مشکلات آنان از نزدیک آشنا شوند. همچنین از افراد گمنامی که به نیازمندان کمک کرده‌اند نیز تقدیر می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مردم استان تهران در سال 95 مبلغ 600 میلیون تومان کفاره پرداخت کرده‌اند، ادامه داد: این مبلغ تبدیل به نان، ماکارونی یا فرآورده‌هایی که در آن‌ها آرد به کار رفته، شده و در اختیار مددجویان قرار گرفته است. همچنین هزینه فطریه مردم استان صرف رسیدگی به امور و مشکلات نیازمندان در زمینه‌های مختلف شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 21 هزار حامی به مجموع حامیان ایتام و محسنین/ میزبانی شبکه‌های سیما از مددجویان در ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..