تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این لباس هرگز دیر به مقصد نخواهید رسید+فیلم

با این لباس هرگز دیر نخواهید رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مخترع انگلیسی به نام ریچارد برونینگ از اختراع جید خود رونمایی کرد، همان فرد مبتکری که کمپانی Gravityرا تاسیس کرده بود، اکنون با اختراعی لباسی که در آن چند موتور جت مینیاتوری تعبیه شده در ویدئوهایی که از خودش منتشر کرد نشان داد که انسان ها هم می توانند بدون هواپیما یا هلی کوپتر پرواز کنند.

البته در حال حاضر ارتفاعی که با لباس می توان پرواز کرد خیلی بالا نبوده و در بهرتین حالت تنها چند متر از زمین فاصله می گیرد اما با کمی بررسی و کار روی موتورهای آن میتوان سیستم پرواز را ارتقا داد به هر حال این اختراع در عین جذابیت و هیجان انگیز بودن خطرهایی احتمالی از جمله برخورد با موانع، ریسک سقوط و غیره را نیز به همراه دارد .

این اختراع توانسته با وجود خطر های احتمالی توجه سرمایه گذاران بزرگی را به خود جلب کند اما نظر همه آنها در نهایت این است که این نمیتواند به عنوان یک محصول برای استفاده عموم مردم باشد.

با این لباس هرگز دیر نخواهید رسید با این لباس هرگز دیر نخواهید رسید با این لباس هرگز دیر نخواهید رسید با این لباس هرگز دیر نخواهید رسید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این لباس هرگز دیر به مقصد نخواهید رسید+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..