تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن اخراجی استقلال بخشیده می شود؟

به گزارش افکارنیوز،

فرشید اسماعیلی هافبک میانی و طراح آبی پوشان قربانی اشتباه بزرگ داور چینی دیدار رفت این تیم مقابل العین شد تا نه تنها در دقایق پایانی آن بازی از میدان اخراج شود، بلکه دیدار برگشت دو تیم در شهر عین امارات را هم از دست بدهد. اما با این وجود استقلالی‌ها فرشید اسماعیلی را هم همراه خود به امارات بردند.

در خصوص همراه شدن اسماعیلی با آبی‌ها باید گفت گرچه یک سوی این تصمیم بحث تشویقی قرار دارد و این که باشگاه با این تصمیم خود به نوعی از بازی‌های خوب و زحمات فرشید اسماعیلی در ماه‌های اخیر  قدردانی بعمل آورده باشد. اما یک سوی دیگر این تصمیم نیز به اندک امید این باشگاه برای استفاده از این بازیکن محروم در دیدار برگشت دو تیم بر می‌گردد.

با توجه به این که اسماعیلی تنها به دلیل اشتباه فاحش داور کارت قرمز گرفت و از زمین اخراج شد، باشگاه استقلال طی نامه نگاری با AFC خواهان بخشش این بازیکن برای حضور در دیدار برگشت دو تیم بودند. البته تا این لحظه AFC پاسخ مثبت به درخواست باشگاه استقلال نداده است و احتمال این که تا آخرین لحظه هم با این درخواست موافقت نماید بسیار کم است. اما از آنجایی که استقلالی‌ها اندکی امید به استفاده از اسماعیلی داشتند، این بازیکن را همراه با سایر بازیکنان خود به امارات بردند. 

آبی پوشان تهران از ساعت ۲۳:۱۵ روز دوشنبه هشتم خردادماه در امارات به مصاف تیم العین می روند و در صورت کسب پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت، اولین نماینده کشورمان خواهد بود که به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یافته است. دیدار رفت دو تیم با تک گل کاوه رضایی با حساب یک بر صفر به سود تیم استقلال به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن اخراجی استقلال بخشیده می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..