تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه به دنبال افزایش اتحاد نظامی با ایران و ترکیه

به گزارش افکارنیوز،

 دبکا افزود: پوتین برای انجام عمل متقابلی در برابر اقدام آمریکا که اخیرا با عربستان و دیگر کشورهای منطقه روابط خود را بهبود بخشیده است، به دنبال افزایش اتحاد نظامی خود با ایران و ترکیه در بحران سوریه است.

این پایگاه نوشت: ایران و ترکیه خواستار عدم قدرت گرفتن نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه هستند و روسیه برای برآورده کردن این امر به دنبال راه حلی است که همزمان از قدرت گرفتن این گروه‌ها در سوریه و نیز از رویارویی مستقیم با نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه جلوگیری کند.

دبکا به نقل از منابع خود گزارش داد که روسیه در راستای رسیدن به این هدف خود به فرماندهان نظامی خود در سوریه دستور داده تا مرزهای شمالی شهر رقه را به محاصره خود درآورند و مواضع خود را در این منطقه مستحکم کنند.

در ادامه این گزارش آمده است که علت این اقدام روسیه در وهله اول به این دلیل است که مناطق شمال رقه از مواضع نیروهای آمریکایی فاصله زیادی دارد و این اقدامی در برابر شبه نظامیان کُرد است که تحت حمایت آمریکا قرار دارند، بدون آنکه رویارویی مستقیمی با نیروهای آمریکایی به وجود بیاید.

دبکا در این گزارش مدعی شده است: حضور روسیه در سوریه و اقدامات مسکو در این کشور برای رسیدن به سه هدف طراحی شده است: 1. اقدام متقابل در برابر آمریکا در مرزهای سوریه و عراق و از آنجایی که آمریکا در مرزهای جنوبی سوریه کنترل دارد، روسیه نیز کنترل مرزهای شمالی این کشور را در دست گرفته است، 2. آشکار کردن این مطلب که علیرغم آمریکا، روسیه به طور گسترده با داعش در حال مبارزه است، 3. مواجهه با گروه‌های تحت حمایت آمریکا در سوریه بدون درگیری مستقیم با نیروهای آمریکایی حاضر در این کشور.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه به دنبال افزایش اتحاد نظامی با ایران و ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..