تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزه گرفتن بیماران مبتلا به دیابت حاملگی و سالمندی

مبتلایان به هیپرگلیسمی ماه رمضان روزه گرفتن مبتلایان به هیپرگلیسمی دیابت حاملگی و روزه داری دیابت بارداری و روزه داری

آیا زنان بارداری که به دیابت حاملگیدچار هستند می توانند روزه بگیرند؟ افراد مسنی که دیابت دارند چطور؟ روزه داری برای بیمارانی که به هیپرگلیسمی دچار هستند، خطرناک است؟ این افراد مجوز گرفتن روزه را دارند؟ با دکتر سلام همراه باشید و موضوع روزه داری در بارداری و مبتلایان به هیپرگلیسمی.

دیابت حاملگی و روزه داری

بیماران مبتلا به دیابت حاملگی، بیماران دیابتی با عفونت داخلی ،بیماران دیابتی سالمند که عدم تمرکز و فراموشی دارند، بیمارانی که دو دوره یا بیشتر « هیپوگلیسمی » افت قندخون و یا «هیپرگلیسمی » افزایش قندخون را تجربه کرده اند نیز در ماه مبارک رمضان جایز به گرفتن روزه نیستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزه گرفتن بیماران مبتلا به دیابت حاملگی و سالمندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..