تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باتری گوشی های موتورولا همانند گلکسی نوت 7 منفجر نمی‌شوند

کمپانی موتورولا اعلام کرده است که باتری‌ به‌کاررفته در گوشی‌های این شرکت همانند باتری گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهد شد.

مشکلات مربوط به باتری گلکسی نوت ۷ امروز به یک نقطه‌ی مرجع برای بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مبدل شده است. در واقع شرکت‌های مختلف با اشاره به فاجعه‌ی باتری‌ گلکسی نوت ۷، در مورد امنیت باتری‌های خود و فرآیند تولید آن‌ها توضیحاتی ارائه می‌دهند. جلوگیری از انفجار باتری‌ گوشی‌های هوشمند امروزه برای بسیاری از تولیدکنندگان این محصولات مهم شده است و این مورد به‌ویژه هنگام استفاده از فناوری‌هایی چون شارژ سریع بیشتر اهمیت می‌یابد. اگرچه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ به‌صورت پیش‌فرض از فناوری شارژ سریع کوالکام موسوم به Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند؛ اما در حال حاضر هر سه گوشی هوشمندی که با این پردازنده تولید شده‌اند، از این تکنولوژی بهره نبرده‌اند.

تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند برای مدتی طولانی در مورد امنیت باتری‌ محصولات خود سکوت کرده‌اند. ولی سرانجام راس گینز از شرکت موتورولا این سکوت را شکست و در مورد مشکلات مربوط به باتری گلکسی نوت ۷ توضیحاتی ارائه کرد. راس گینز در واقع مهندس باتری‌های کمپانی موتورولا است که اخیرا به سؤالات روزنامه‌نگاران در مورد مشکلات باتری نوت ۷ پاسخ داده است و اعلام کرده که شرکت متبوعش مشکل اصلی باتری را در همان مراحل اولیه کشف کرده است. وی همچنین به این مورد اشاره کرده که پس از بروز مشکلات مربوط به انفجار باتری گلکسی نوت ۷، موتورولا هیچ تغییری در روند تولید باتری‌های خود اعمال نکرده است. سؤال دیگری که از راس گینز پرسیده شد، این بود که چرا سامسونگ مراحل هشت‌گانه‌ی امنیت باتری را انجام نداده است و گینز در پاسخ به این سؤال، توضیحاتی در مورد روش‌های دقیق برای اطمینان از امنیت باتری‌ها پیش از تولید انبوه ارائه کرد.

با توجه به آنچه راس گینز اعلام کرده است، به نظر می‌رسد فرآیند تولید باتری‌ موتورولا به نحوی است که باتری‌ها امنیت بالایی دارند و این شرکت تست‌های مختلفی برای اطمینان از امن بودن باتری‌ها انجام می‌دهد. این اولین باری نیست که موتورولا در مورد مشکلات باتری یکی از رقبای بزرگ خود صحبت کرده است. در سپتامبر سال گذشته، موتورولا یک پوستر تبلیغاتی برای معرفی گوشی هوشمند موتو زد دروید منتشر کرد. موتورولا در پوستر یادشده به این مورد اشاره کرده است که برخلاف سایر تولیدکنندگان گوشی‌هوشمند، تمام باتری‌های این شرکت تست‌های امنیتی مختلف را گذرانده‌اند و امنیت بالایی دارند.

اگرچه در این مورد خاص هیچ اشاره‌ی مستقیمی به گوشی‌ گلکسی نوت ۷ نشده بود؛ اما جای هیچ شکی نیست که منظور موتورولا در پوستر تبلیغاتی یادشده، گلکسی نوت ۷ بوده است. اما حالا سامسونگ از مشکلات فبلت نوت ۷ درس بزرگی گرفته و سعی کرده است در تولید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از این تجربیات استفاده کند؛ به همین دلیل اکنون این دو گوشی‌ از نظر فروش رکوردهای بسیار قابل توجهی در سراسر جهان به دست آورده‌اند. اگر می‌خواهید با گلکسی اس ۸ بیشتر آشنا شوید، سری به پست بررسی تخصصی زومیت از این گوشی‌ پرچم‌دار بزنید. لازم به ذکر است که سامسونگ همچنین نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت ۷ را آماده کرده و به‌زودی آن را در برخی از بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باتری گوشی های موتورولا همانند گلکسی نوت 7 منفجر نمی‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..