تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهریه مهدهای کودک 15 درصد افزایش یافت

مسعودی فرید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شهریه مهدهای کودک 15 درصد افزایش یافتحبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با میزان افزایش شهریه مهدهای کودک در سال 96 اظهار داشت: میانگین افزایش شهریه مهدهای کودک در سال 96 از سوی سازمان بهزیستی 15 درصد تعیین شده است.

وی افزود: میزان شهریه مهدهای کودک در هر استان با توجه به میزان نرخ تورم و مسایل مالی در آن استان پیشنهاد می شود و بعد عدد پیشنهادی در سازمان بهزیستی کشور مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت نرخ نهایی اعلام می شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی بیان داشت: در تعیین نرخ شهریه مهدهای کودک به عواملی از جمله قرارگیری مهدهای کودک در مراکز استان ها و یا حاشیه شهر و میزان تمکین مالی شهروندان هر استان توجه شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهریه مهدهای کودک 15 درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..